ثبت نام در سامانه مدد ملاک بررسی عملکرد استانداران است

ثبت نام در سامانه مدد ملاک بررسی عملکرد استانداران است

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دکتر میثم پیله فروش سرپرست سازمان با تاکید بر ثبت نام استانداران در سامانه مدد (مولدسازی دارایی های دولت) گفت: یکی از مهمترین معیارهای بررسی عملکرد استانداران، ثبت نام آنان در سامانه مدد و نیز درج اطلاعات املاک در این سامانه است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی در پنجمین جلسه کارگروه مشترک سازمان خصوصی سازی و مدیران کل اقتصاد و دارایی استانها که به صورت وبیناری در این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تمامی دستگاههای استانی در سراسر کشور ملزم به ثبت نام در سامانه مدد هستند.

دکتر میثم پیله فروش در این جلسه که به بررسی مشکلات استانها در خصوص سامانه مدد می پرداخت، افزود: چنانچه هر یک از دستگاهها در یکی از استانها در سامانه مدد ثبت نام نکنند، مدیران کل اقتصاد و دارایی آن استان می توانند راسا نسبت به معرفی املاک مازاد استان و درج اطلاعات در سامانه مدد اقدام نمایند.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی، با اشاره به اینکه از بین ۳۱ استاندار کشور فقط ۱۸ استاندار نسبت به ثبت نام در سامانه مدد اقدام کرده اند، اضافه کرد: استانداران می توانند به منظور جلوگیری از تاخیر در ثبت نام در سامانه مدد، این موضوع را با ارسال معرفی نامه به سازمان به فرد دیگری تفویض نمایند.

رئیس مرکز ملی مولدسازی دارایی های دولت خاطر نشان کرد

: سازمان خصوصی سازی بعنوان نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی، با جدیت و پیگیری، به دنبال محقق سازی اهداف مولدسازی در سراسر کشور است.

در این جلسه، مدیران کل اقتصاد و دارایی استانهای بوشهر، مرکزی، کرمانشاه و چهارمحال بختیاری، ضمن ارائه عملکرد خود در خصوص مولدسازی دارایی های دولت، مشکلات موجود بر سر راه فرایند مولدسازی را مطرح کردند.

پنجمین جلسه کارگروه مشترک سازمان خصوصی سازی و مدیران کل اقتصاد و دارایی استانها به صورت وبیناری و با حضور مدیران مرتبط با موضوع مولدسازی در روز سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ در سالن خلیج فارس سازمان برگزار شد.

جلسات کارگروه مشترک سازمان خصوصی سازی و مدیران کل اقتصاد و دارایی استانها در خصوص مولدسازی دارایی های دولت به صورت هفتگی برگزار می گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید