مردی که قصد داشت به جای دوست‌دخترش در دانشگاه امتحان بدهد، شناسایی شد.

مرد عجیبی که به خاطر عشقش لباس زنانه پوشید

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، اخیرا مسئولان دانشگاه علوم بهداشتی بابا فرید در منطقه پاکپاتان ایالت پنجاب هند مرد جوانی را که ظاهر خود را تغییر داده و به شکل زن‌ها درآورده بود تا به جای دوست‌دخترش امتحان دهد، دستگیر کردند. این مرد ۲۶ساله با نام «آنگرز سینگ»، لباس زنانه همراه با زیورآلات به تن کرده، به ناخن‌های خود لاک زده و صورتش را آرایش کرده بود تا پرسنل دانشگاه بابا فرید را فریب بدهد و به‌جای «پارامجیت کائور» که می‌گویند دوست‌دخترش بوده است، امتحان دهد.

این مرد لباس زنانه پوشید تا به جای دوست دخترش امتحان بدهد/ عکس

این مرد ظاهر خود را به‌خوبی تغییر داده بود و کمتر کسی به او شک کرد. اما اسکنرهای تشخیص هویت بیومتریک او را لو دادند. داده‌های بیومتریک این مرد، با داده‌های موجود در دانشگاه همخوانی نداشتند.

این مرد لباس زنانه پوشید تا به جای دوست دخترش امتحان بدهد/ عکس

آنگرز سینگ، کارت هویتی به نام «پارامجیت کائور» جعل کرده و با آن در دانشگاه حاضر شده بود. وقتی سینگ مشغول پاسخ‌دهی به سوال‌های امتحان بود، یکی از مراقب‌ها که مسئول بررسی هویت امتحان‌دهنده‌ها بود، احساس کرد، چهره او با چهره دختری که فرم مشخصات او در دستش بود، کاملا همخوانی ندارد و سپس با بررسی بیشتر با استفاده از اسکنر تشخیص هویت، به جعلی بودن او پی برد.

این مرد لباس زنانه پوشید تا به جای دوست دخترش امتحان بدهد/ عکس

پارامجیت کائور

مسئولان دانشگاه، ابتدا سینگ را فقط از دانشگاه بیرون اما روز بعد از او شکایت کردند. اکنون او و «پارامجیت کائور» ۳۴ ساله، به اتهام تبانی و تقلب، در بازداشت پلیس هستند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید