دخترعمو و پسرعموی عاشق بعد از ازدواج دچار اختلاف شدند.

برادر عروس قربانی دخترعمو و پسرعموی عاشق

به گزارش سلام نو به نقل از اعتماد، دخترعمو و پسرعموی عاشق بعد از ازدواج دچار اختلاف شدند و برادر عروس در جریان این اختلافات به قتل رسید.

برادر عروس قربانی عشق دخترعمو و پسرعمو

پرونده عشق نافرجام میان دخترعمو و پسرعمو که باعث قتل برادر عروس شده‌ است، در دادگاه کیفری ‌استان تهران رسیدگی شد. یک سال قبل خبر درگیری شدیدی میان اعضای یک خانواده به ماموران گزارش شد.

پلیس در تحقیقات متوجه شد یکی از طرفین درگیری جانش را از دست داده‌ است. فرد ضارب به نام بهنام بازداشت شد. بهنام در بازجویی‌ها به قتل پسرعمویش کیارش اعتراف کرد و گفت: برادرم با دخترعمویم ازدواج کرده‌ بود. آنها با هم اختلاف داشتند و خانواده عمویم در زندگی آنها خیلی دخالت می‌کرد. روز حادثه به قصد درگیری به کارگاه عمویم نرفتم و فقط می‌خواستم صحبت کنم؛ اما وقتی به من حمله شد از خودم دفاع کردم و پسرعمویم را زدم.

بعد از این اعترافات و تکمیل پرونده، متهم برای محاکمه به دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: مدتی قبل از این اتفاق برادرم و دخترعمویم عاشق هم شدند و ازدواج کردند. بعد از ازدواج مدتی با هم خوب بودند اما سر مسائل مختلفی درگیری پیش آمد. خانواده عمویم در زندگی دخترشان دخالت می‌کردند. دخترعمویم هم مدام پیش برادرانش از شوهرش گلایه می‌کرد. روز حادثه پسرعموهایم به کارگاه ما آمدند و درگیری راه انداختند. بعد از آن من به همراه برادرم به کارگاه عمویم رفتم تا از رفتار پسرهایش گله کنم که یکباره پسرعمویم به سمتم حمله کرد و سعی داشت با چاقو مرا بزند که من هم او را زدم. قصدم کشتن او نبود.

متهم در ادامه گفت: من اتهام را قبول دارم اما قسم می‌خورم نمی‌خواستم پسرعمویم را بکشم. بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او، هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید