جوانی که همسر سابق خود را با ۲۷ ضربه کارد در خیابان به قتل رسانده بود، قبل از اجرای حکم قصاص نفس به دلیل ابتلا به بیماری «سرطان» جان سپرد.

مرگ قاتل همسرکش پیش از اعدام به دلیل ابتلا به سرطان

به گزارش سلام نو، قتل به عملی گفته می شود که در آن یک شخص،جان فرد دیگر را بدون مجوز قانونی گرفته باشد.قتل در قانون مجازات اسلامی،از جمله جرایم کیفری محسوب می شود که در دو نوع عمد و غیر عمد شناخته می شود.تعیین نوع قتل بر عهده مجری قانون و محاکم کیفری است.

جوانی که پرستار بخش کرونایی بیمارستان شهید کامیاب مشهد را با ۲۷ ضربه کارد در خیابان به قتل رسانده بود، قبل از اجرای حکم قصاص نفس به دلیل ابتلا به بیماری «سرطان» جان سپرد.

این جنایت هولناک صبح یازدهم تیر در خیابان ولیعصر مشهد هنگامی رخ داد که پرستار ۲۶ ساله از خانه بیرون آمد تا به محل کارش در بیمارستان امدادی برود اما در حالی که عقربه‌های ساعت شش بامداد را نشان می دادند، ناگهان هدف ضربات متعدد قمه بزرگی قرار گرفت که شوهر سابقش بی رحمانه بر پیکر وی فرود می آورد.

زن جوان خون‌آلود بر سنگ‌فرش خیابان افتاد و «علی -ص» با دیدن مرد میان‌سالی که به سوی او می‌دوید، سوار خودرو شد و پدال گاز را فشرد. دقایقی بعد پیکر زن جوان به بیمارستان رضوی انتقال یافت اما او بر اثر اصابت حدود ۲۷ ضربه قمه، جان خود را از دست داده بود. طولی نکشید که با گزارش این ماجرای تلخ، به نیروهای انتظامی،گروه ورزیده ای از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی و با دستورات ویژه قاضی صادق صفری(قاضی ویژه قتل عمد مشهد) تحقیقات گسترده ای را برای دستگیری متهم به قتل فراری آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی نشان داد که پرستار جوان۶ سال قبل با پسری از اهالی روستای محمدآباد فاروج در گرگان آشنا شده و با وی ازدواج کرده است اما در مسیر زندگی مشترک به دلیل برخی مسائل خانوادگی دچار اختلاف شده و بعد از مهاجرت به مشهد از یکدیگر جدا شده اند.

بالاخره پس از چند روز رصدهای اطلاعاتی و در حالی که مخفیگاه وی در شهرستان قم شناسایی شده بود، او به جمکران رفت و خود را تسلیم نیروهای انتظامی کرد. روز بعد و با هماهنگی قضایی، متهم به قتل فراری به مشهد منتقل شد و به صراحت ارتکاب جنایت را پذیرفت. پرونده این متهم پس از طی مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات در شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دادگاه کیفری یک خراسان رضوی ارسال شد و قضات باتجربه دادگاه نیز با برگزاری جلسات متعدد محاکمه در حضور وکلای مدافع و اولیای دم درنهایت رای به قصاص نفس وی دادند. اما رای صادر شده مورد اعتراض متهم و وکیل مدافع قرار گرفت و به دیوان عالی کشور ارسال شد. با وجود این، قضات دیوان نیز بر رای قصاص نفس مهر تایید زدند و به این ترتیب«علی-ص» در انتظار اجرای حکم قصاص بود که به دلیل ابتلا به بیماری سرطان، جان خود را از دست داد و این گونه این پرونده جنایی به انتها رسید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید