ملیکا زارعی بازیگر و مجری برنامه کودک معروف به خاله شادونه در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش در کنار دخترش که درحال ساخت آدم برفی بودند منتشر کرد.

خاله شادونه و دخترش در حال ساختن ادم‌برفی + عکس

به گزارش سلام نو، ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه های کودک است.

وی متولد 1365 در تهران است. همچنین او خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است.

ملیکا زارعی رشته حقوق قضایی خوانده است، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه ها از شبکه 2 آغاز کرد، و در سال 1382 در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد .

از سال 1383 همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد، به خاطر صدای کودکانه اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه ها جا باز کرد.

او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه هاست و به نظرش بچه ها پاک ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

خاله شادونه می گوید، فعالیتم را زمانی که کلاس سوم دبستان بودم با اجرا در برنامه تازه ها از شبکه دو آغاز کردم و سال 81 یک سکانس را در سریال «دوران سرکشی» بازی کردم، زمانی که در سریال «مهر خاموش» بازی داشتم با کنکور دست و پنجه نرم می کردم، پس از ورود به دانشگاه در سال 83 به عنوان مجری «در باغ شادونه» کارم را آغاز کردم.

ملیکا زارعی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید