فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز و فیروزکوه روان اما به کندی در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

در جاده هراز و فیروزکوه تردد بدون زنجیر چرخ ممنوع شد!

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

به گزارش سلام نو سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع جوی و ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون بارش شدید برف در محورهای شرق استان ادامه دارد اما با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه تردد خودروها در حال انجام است.

وی گفت: عبور وسایل نقلیه از محورهای هراز و فیروزکوه بدون زنجیر چرخ ممنوع است و عوامل پلیس راه از ورود خودروهای فاقد تجهیزات زمستانه به این محورهای کوهستانی جلوگیری می‌کنند.

تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز و فیروزکوه به کندی در جریان است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز و فیروزکوه روان اما به کندی در جریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محورها هستند.

محور سمنان به فیروزکوه مسدود شده است

سرهنگ کهریزی ادامه داد: محور سمنان به فیروزکوه به دلیل کوهستانی و برف‌خیز بودن مسدود شده اما با تلاش عوامل راهداری تا ساعات آینده بازگشایی خواهد شد.

حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده است، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو دولاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان در جریان بوده و هم‌وطنان بدون مشکل در حال عبور از این مسیرها هستند.

در صورت لزوم سفر، با تجهیزات کامل حرکت کنید

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به عوامل پلیس راه در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، تاکید کرد: هموطنان در صورت الزام به آغاز سفر می‌بایست با تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، باک پر از بنزین، پوشاک گرم، مواد غذایی کافی، صبر و شکیبایی، رعایت سرعت مطمعنه و فاصله طولی مناسب نسبت به خوردوهای جلویی تردد کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید