رحمن‌نیا گفت: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان  در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که خیرآباد با 4.5- درجه سلسیوس سردترین و زرین رود با 6.9 درجه سلسیوس، گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

هوای این استان از فردا برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ادامه وضعیت جوی تا عصر جمعه اشاره کرد و گفت: با تقویت سامانه از امشب تا فرداشب، شاهد بارش برف و احتمال کولاک در گردنه‌ها، به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.

به گزارش سلام نو محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا عصر جمعه غالبا ابری همراه با سرمای هوا و گاهی بارش برف خواهد بود، اظهار کرد: با تقویت سامانه از امشب تا فردا شب، شاهد بارش برف و احتمال کولاک در گردنه‌ها، به ویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی اشاره و تصریح کرد: با خروج این سامانه بارشی از جو منطقه، در روزهای شنبه و یکشنبه دمای کمینه کاهش بیشتری خواهد یافت و شاهد یخ‌بندان در اغلب مناطق استان خواهیم بود.
وی به گزارش بارش‌های 24 ساعت گذشته برحسب میلیمتر اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش این بازه زمانی با ۷.۳، ۶.۳ و ۶.۱ میلی‌متر به ترتیب در گرماب، خدابنده و سلطانیه ثبت شده است.
رحمن‌نیا ادامه داد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان  در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد که خیرآباد با 4.5- درجه سلسیوس سردترین و زرین رود با 6.9 درجه سلسیوس، گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید