رئیس جمهور با بیان این که استان هرمزگان رتبه نخست را در نهضت احیا کارخانجات تعطیل دارد گفت: بیش از ۶۰۰ کارخانه در استان هرمزگان  احیا شده است. احیاء کارخانه های راکد و نیمه تعطیل وارد کانال ۷۰۰۰ تا شده است.

رئیس جمهور: ۷۰۰۰ کارخانه راکد و نیمه تعطیل احیا شده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که برای سفری دو روزه به استان هرمزگان سفر کرده است صبح امروز (پنجشنبه) در جشن احیاء ۶۱۰ واحد راکد تولیدی و صنعتی گفت: ۱۲ هزار مجوز برای صیادان در منطقه صادر شده است. این سبب شده آرامش به خانواده های صیادان بازگردد. امیدوارم موضوع صیادی بیش از پیش رونق بگیرد. 

وی تاکید کرد: بخش شیلات در وزارت جهاد باید مسائل مربوط به صیادان را دنبال کند. خدمات صیادی صدور مجوز یکی از اقداماتی است که انجام شده، حتما خدمت رسانی به صیادان باید انجام شود. از مردم کمک بگیرید؛ خیلی از گره‌ها توسط مردم باز می شود.

رئیس جمهور با بیان این که استان هرمزگان رتبه نخست را در نهضت احیا کارخانجات تعطیل دارد گفت: بیش از ۶۰۰ کارخانه در استان هرمزگان  احیا شده است. احیاء کارخانه های راکد و نیمه تعطیل وارد کانال ۷۰۰۰ تا شده است. این خبر بسیار خرسند کننده است، هرچه کارخانجات نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند سود خالص برای کشور به شمار می رود.

وی تاکید کرد: مسئله نهضت احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل  باید قوی‌تر از گذشته ادامه یابد و ان‌شاءالله شاهد روزی باشیم که هیچ کارخانه نیمه تعطیل یا تعطیل در کشور وجود نداشته نباشد و اشتغال به نحوی مطلوب باشد و کسی دغدغه شغل نداشته باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید