نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران، منافع و یا اتباع آن در خارج از مرزها با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل خبر تبادل پیام‌هایی بین ایران و آمریکا را رد کرد

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، خبر ارسال پیام‌های متعدد از سوی آمریکا به ایران در ۲ روز گذشته را رد و اعلام کرد که هر حمله‌ای به خاک ایران، منافع و یا اتباع آن در خارج از مرزها با پاسخ  قاطع مواجه خواهد شد.

خبرگزاری رسمی دولت گزارش داد که نمایندگی جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به پرسش برخی رسانه ها درباره انتشار اخباری مبنی بر اینکه آمریکا در دو روز گذشته از طریق واسطه ها پیامهای متعددی به ایران ارسال کرده و تهران نیز هشدار داده است، گفت: چنین پیام هایی رد و بدل نشده است. با این وجود، این سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران است که اگر هر طرفی به خاک ایران یا منافع و اتباع آن خارج از مرزهای ایران حمله کند، با پاسخ قاطع و قوی مواجه خواهد شد.

دیروز الجزیره از قول منابع خود خبر داد که آمریکا طی دو روز گذشته بیش از یک پیام از طریق اشخاص ثالث به تهران ارسال و در پیام های خود تایید کرد که خواهان جنگ علنی نیست و هشدار داد که گسترش جنگ با اقدام آمریکا مواجه خواهد شد. در مقابل، تهران نیز تهدیدهای واشنگتن را رد کرد و هدف قرار دادن خاک خود را خط قرمزی تلقی کرد که با پاسخ مناسب مواجه خواهد شد.  تهران همچنین در پاسخ تاکید کرد که خواهان جنگ با واشنگتن نیست، اما با هر گونه ماجراجویی آمریکا با قدرت مقابله خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید