معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس لاکچری نداریم بلکه مدارس با امکانات بهتر و کیفیت آموزشی بالاتر داریم و شهریه مدارس را با توجه به امکانات و کیفیت آن اعلام می‌کنیم.

معاون صحرایی: مدرسه لاکچری نداریم/ افزایش شهریه مدارس بخاطر امکانات بهتر است
به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، احمد محمود زاده در جمع خبرنگاران اظهارداشت:ما در سازمان آموزش و پرورش برای توانمند سازی نیروی انسانی که منجر به صلاحیت معلمین شود، ورود پیدا کردیم.

وی ادامه داد: به همین منظور دوره‌های پودمانی برای ارتقای بیش از ۲۱۰ هزار معلم برگزار کردیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مشکلات این دوره‌های پودمانی و ضمن خدمت برای فرهنگیان و عدم رضایت آنان خاطرنشان کرد: برای این امر آسیب شناسی‌ها صورت گرفته و ضمن پذیرش کاستی‌های این دوره‌های آموزشی درصدد رفع مشکلات در ساعات آموزشی دیگر این دوره‌ها هستیم.

محمود زاده در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر ایجاد مدارس لاکچری و اخذ شهریه‌های گزاف عنوان کرد: ما مدارس لاکچری نداریم بلکه مدارس با امکانات بهتر و کیفیت آموزشی بالاتر داریم و شهریه مدارس را با توجه به امکانات و کیفیت آن اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: دوره‌های ضمن خدمت ۳۶۰ ساعت بصورت پودمانی برگزار می‌شود که تا کنون ۶۰ ساعت اجرا شده و اینک در حال آسیب شناسی برای رفع مشکلات مبنی بر عدم کیفیت بالای آموزشی هستیم که با کمک و ورود سایر دستگاه‌ها از جمله حوزه علمیه، فاز دوم این دوره ها، بهتر و با کیفیت بالا و رضایمتندی بالاتر اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار مدرسه غیر دولتی داریم تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار مدرسه قوانین را رعایت کرده و چند مدرسه که به هر دلیلی از جمله اخذ شهریه بالاتر از الگویی که ما داده ایم بوده، متخلف شناخته شده جریمه نقدی شده اند و می‌توان گفت که در استان خراسان رضوی مدرسه مختلفی نداشته ایم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص مدارس استیجاری متذکر شد: بیش از ۶۵ درصد مدارس غیردولتی در کشور استیجاری هستند و ۲ و نیم میلیون دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل می‌باشند.

محمودزاده از خیرین و موسسین که توان کاری دارند، درخواست کرد برای این منظور و مدیریت درست مدارس استیجاری ورود کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید