آیت الله جوادی آملی گفت: بسیاری از ماها برای خودمان به اندازه یک دستمال ارزش قائل نیستیم! چطور می ‌شود انسان در فضای اسلامی زندگی بکند و پس از چندی سر از اوین در بیاورد؟! پرونده اختلاسی داشته باشد؟!

آیت الله جوادی آملی: مشکل ما این به جان هم تاختن ‌ها، این باند بازی ها، این سر از اوین در آوردن ها، این علیه یکدیگر حرف زدن هاست

به گزارش سلام ن‌و به نقل از انتخاب، آیت الله جوادی آملی گفت:  مشکل ما این است. این به جان هم تاختن ‌ها، این باند بازی ها، این سر از اوین در آوردن ها، این علیه یکدیگر حرف زدن ها! بسیاری از ماها برای خودمان به اندازه یک دستمال ارزش قائل نیستیم!

این مرجع تقلید شیعیان در یکی از سخنرانی های خود بیان کرد: وجود مبارک حضرت امیر (ع) فرمود من در شگفتم در تعجبم که بسیاری از مردم برای خودشان به اندازه کالای دست و جیبشان حرمت قائل نیستند: «عَجِبْتُ لِمَن یُنْشِدُ ضـالَّتَهُ وَ قَدْ اَضَلَّ نَفْسَهُ فَلا یَطْلُبُها»؛ من در شگفتی ‌ام در تعجبم که اینها ابزار دستشان مثلاً یک قلم یک خودکار یک کاغذ یک تسبیح یک دستمال سر جایش نیست، می ‌فهمند گم شد، جستجو می ‌کنند و پیدا می ‌کنند؛ اما خودشان را گم کردند نمی‌ روند نزد کسی بگویند آقا من گم شدم، کجایم، من را دیدی سر جایم بنشانی یا نه! مشکل ما این است. این به جان هم تاختن ‌ها، این باند بازی ها، این سر از اوین در آوردن ها، این علیه یکدیگر حرف زدن ها! بسیاری از ماها برای خودمان به اندازه یک دستمال ارزش قائل نیستیم!

چطور می ‌شود انسان در فضای اسلامی زندگی بکند و پس از چندی سر از اوین در بیاورد؟! پرونده اختلاسی داشته باشد؟! مگر آدم هر پولی را می ‌گیرد؟! حضرت فرمود خودت را دریاب؛ اول پژوهشگر باش، خودت را پیدا کن ببین کجایی، خودت را سر جایت بنشان، بعد کار بکن؛ اول بازیابی خودمان!

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید