قدرت الله ایزدی بازیگر کمدین ایرانی که در برنامه برمودا با مجرگری کامران نجف‌زاده شرکت کرده بود ویدیویی از مچ‌اندازی او با کامران نجف‌زاده در برنامه منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مچ‌اندازی جالب قدرت‌الله ایزدی «آقا رشید» با کامران نجف‌زاده + فیلم

به گزارش سلام نو، قدرت‌ الله ایزدی متولد 4 تیر 1335 در اصفهان، بازیگر است.

او فارغ التحصیل دیپلم رشته ادبیات فارسی است، متولد شهر گز و برخوار و بزرگ شده محله پشت باروی اصفهان است، سه برادر و دو خواهر هستند که او فرزند دوم خانواده می باشد.

اغلب مردم او را با نام آقا رشید می شناسنددر سال 1358 به خدمت آموزش و پرورش در آمدم.

ابتدا به مدت ده سال معلم کلاس اول دبستان بودم، پس از آن مدتی ناظم بودم و سپس معاون مدرسه شدم ، همان زمان‌ ها بود که تازه رو به کارهای نمایشی آوردم.

یک روز کنار پل خواجو دیدم گروهی مشغول فیلمبرداری هستند، ایستادم و نگاه ‌کردم آقایی آمد و گفت چند نفر برای سیاهی لشکر می‌ خواهم، من هم رفتم و در صف کنار یک کیوسک تلفن عمومی ایستادم.

بدلیل عدم توانایی بازیگر اصلی آن صحنه اعلام می کند که می تواند نقش را بازی کند، همین می شود که بعد از تست کارگردان علاوه بر ایفای نقش کوتاه موجب می شود اولین نقش حرفه ای خود را در کارهای بعدی آن کارگردان بگیرد.

در سریال خواستگاری 1365 این شخصیت شکل گرفتمن چون قدم کوتاه بود اسمی باید پیدا می‌ کردم که ضد قدم باشد، بنابراین اسم رشید را انتخاب کردم و شخصیت رشید از همانجا به وجود آمد.

در سال 1358 ازدواج کردم و همسرم را که با من یک نسبت دور فامیلی دارد، در یکی از مهمانی های فامیلی دیدم این زوج دو پسرنام های کمال و علیرضا و دو دختر بنام کتایون و سارا دارند.

آقا رشید و همسرش یک نوه بنام پارسا نیز دارند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید