مرد ۸۰ ساله آمریکایی پس از کشتن همسر و فرزندانش با شلیک گلوله خودکشی کرد.

خودکشی عجیب مرد ۸۰ ساله پس از قتل همسر و فرزندانش

به گزارش سلام نو به نقل از فاکس نیوز، ساعت ۶:۵۰ روز شنبه ۲۷ ژانویه ۲۰۲۴ به وقت محلی ماموران پلیس لس آنجلس آمریکا در جریان یک تیراندازی در خیابان لردو اونیو در منطقه گرانادا هیلز قرار گرفتند. فردی که با پلیس تماس گرفته بود، می‌گفت که در جریان این تیراندازی مرگبار ۴ نفر از اعضای خانواده‌اش کشته شده‌اند.

به دنبال این تماس تیم‌های پلیس بلافاصله راهی محل جنایت شدند و تحقیقات آغاز شد. آنها وقتی به خانه مورد نظر رسیدند، در زدند اما کسی جواب نداد. بنابراین در را شکستند و قدم به داخل خانه گذاشتند. ماموران فردی که با پلیس تماس گرفت بود را در گوشه‌ای از خانه یافتند. او کاملا شوکه شده بود و می‌گفت که تنها بازمانده جنایت است.

مرد جوان وقتی کمی آرام‌تر شد توضیح داد: من و مادر و خواهر و برادرم در خانه بودیم که ناگهان پدرم با فریاد وارد خانه شد. او اسلحه‌ای در داشت و فقط شلیک می‌کرد. من به شدت ترسیده بودم و فورا در گوشه‌ای دور از چشمان او مخفی شدم. در آن لحظات نمی ‌دانستم که چه اتفاقی افتاده است. اما بعد از تمام شدن تیراندازی کمی صبر کردم و وقتی مطمئن شدم که دیگر صدایی نمی‌آید از مخفیگاهم بیرون آمدم و صحنه فجیعی مقابل خود دیدم. اعضای خانواده‌ام همگی کشته شده بودند.

او ماموران را به سوی اجساد هدایت کرد. یک زن ۸۰ ساله، و یک زن و مرد ۴۰ ساله در اثر جراحات گلوله کشته شدند و اجسادشان در خانه افتاده بود. در گوشه‌ای دیگر خانه نیز جسد پدر ۸۰ ساله که بعداز کشتن همسر و فرزندانش خودکشی کرده بود، پیدا شد. پزشکی قانونی نیز مرگ آنها را در اثر شلیک گلوله اعلام کرد.

پلیس لس‌آنجلس هنوز جزئیات و هویت قربانیان را منتشر نکرده و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه چیزی منجر به تیراندازی شده است اعلام نکرده و تحقیقات درباره این تیراندازی مرگبار ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید