تحقیقات درباره سقوط مرگبار زنی جوان از پشت بام ساختمان همسایه، آغاز شد.

مرگ مشکوک زن جوان در خانه همسایه + جزئیات
مرگ مشکوک زن جوان که از پشت بام خانه همسایه سقوط کرده است، تحقیقات جنایی را کلید زد.

به گزارش سلام نو به نقل از سایت جنایی، ساعت هشت صبح دیروز بازپرس امیرحسین علیمردان که مسولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت از سقوط مرگبار زنی از پشت بام ساختمانی در جنت‌آباد مطلع شد. بنابراین بازپرس کشیک قتل دستور حضور تیم تحقیقات جنایی برای بررسی موضوع را صادر کرد.

ساکنان ساختمانی که زن جوان از آن سقوط کرده بود، در تحقیقات اولیه پلیسی گفتند، او در ساختمان آنها سکونت نداشت. همچنین همسر زن فوت شده که در صحنه حادثه حضور داشت به بازپرس جنایی گفت: همسر من دچار بیماری اعصاب و روان بود، امروز صبح من را برای خرید نان به بیرون از خانه فرستاد. وقتی به خانه برگشتم صدای بر خورد شدیدی را شنیدم اما توجهی نکردم و دقایقی بعد صدای همهمه ساکنان محل توجهم را جلب کرد و وقتی بیرون رفتم دیدم جسد همسرم در حیاط ساختمان همسایه افتاده است.

در پی این اتفاق بازپرس جنایی دستور داد جسد زن جوان به پزشکی قانونی تهران فرستاده شود تا نتیجه معاینات متخصصان پزشکی قانونی علت اصلی مرگ را مشخص کند. همچنین گروهی از ماموران نیز در روزهای آینده تحقیقاتی انجام خواهند داد تا مشخص شود آیا کسی ماجرای منجر به سقوط زن جوان را دیده است یا نه و اینکه او چطور از ساختمان همسایه سر در آورده و از آنجا سقوط کرده است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید