قائم‌مقام کمیته امداد کشور از اعطای ۳۵ همت تسهیلات اشتغال از سوی کمیته امداد کشور در یک سال اخیر خبر داد و گفت: این رقم سال آینده افزایش بیشتری خواهد یافت.

فوری؛ واریز وام دولتی ۳۰۰ میلیونی برای این یارانه بگیران

به گزارش سلام نو، قائم‌مقام کمیته امداد کشور از اعطای ۳۵ همت تسهیلات اشتغال از سوی کمیته امداد کشور در یک سال اخیر خبر داد و گفت: این رقم سال آینده افزایش بیشتری خواهد یافت.

جعفر صباغیان در جشن خودکفایی ۱۵۵۰ خانوار مددجو در سمنان با اشاره به بررسی بودجه سال ۱۴۰۳ در مجلس، اظهار کرد: انتظار می‌رود مجلس انقلابی فعلی، رقم بیشتری به حوزه اشتغالزایی کمیته امداد کشور اختصاص دهد.

وی از کمیته امداد به‌عنوان یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های کشور در حوزه اشتغالزایی نام برد و گفت: اشتغالزایی به‌عنوان اصلی‌ترین مولفه توانمندسازی در اولویت کاری کمیته امداد در سراسر کشور است.

قائم‌مقام کمیته امداد کشور به تنوع بالای خدمات و ماموریت‌ها در این نهاد حمایتی اشاره و بیان کرد: بیش از ۱۲۰ خدمت هدفمند در کمیته امداد امام (ره) به مددجویان تحت پوشش ارائه می‌شود که توانمندسازی و اشتغالزایی فقط یکی از این خدمات است. پرداخت مستمری، رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد و نیازمند، خدمات درمانی و بهداشتی به جامعه مددجویی، کمک به ایجاد سرپناه و مسکن، توانمندسازی خانواده‌ها، فعالیت‌های فرهنگی، کمک به بیماران خاص و صعب‌العلاج و … از جمله خدمات کمیته امداد است.

صباغیان از کمک به کاهش فقر به‌عنوان یکی از ماموریت‌های مهم در کمیته امداد نام برد و افزود: رسیدگی به امور محرومان و افراد نیازمند و تحت‌ پوشش، یکی از اهداف و برنامه‌های اولویت‌دار در کمیته امداد است.

او با بیان اینکه تشکیل کمیته امداد به دوران قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد، اظهار کرد: از همان دوران مبارزه‌های امام در دوران تبعید و مبارزه در حکومت ستمشاهی، دغدغه کمک به نیازمندان و انقلابیونی که در زندان بودند، سبب شد کمیته امداد با فرمان امام راحل و توسط برخی یاران خاص ایشان با هدف رفع حوائج انقلابیون زندانی و نیازمندان ایجاد شود.

قائم‌مقام کمیته امداد کشور از اشتغالزایی به‌عنوان یکی از راهبردها و سیاست‌های اصلی کمیته امداد در مدیریت جدید این نهاد نام برد و بیان کرد: هم دولت سیزدهم و هم مجلس در این چند سال، از کمیته امداد حمایت ویژه داشته‌اند.

وی با تمجید از خدمات کمیته امداد استان سمنان در حوزه اشتغالزایی، گفت: با ایجاد اشتغال و درآمد پایدار، مددجویان دیگر از بسته‌های حمایتی کمیته امداد بی‌نیاز می‌شوند و کم‌کم از زیر چتر حمایتی نهاد خارج می‌شوند.

او با بیان اینکه اگر فرآیند اشتغال و توانمندسازی به‌درستی طی شود، افراد کمک‌گیرنده می‌توانند به افرادی کمک‌دهنده تبدیل شوند، ادامه داد: امروز در این جشن خودکفایی، نمونه‌های زیادی از افرادی را دیدیم که با حمایت تسهیلاتی کمیته امداد از یک فرد کمک‌گیرنده به فردی کمک‌دهنده تبدیل شده و نه‌تنها خود صاحب اشتغال شده‌اند، بلکه برای چند نفر نیز اشتغال ایجاد کرده‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد از اشتغال به‌عنوان یک مولفه امنیت‌آفرین در جامعه نام برد و اظهار کرد: وقتی افراد یک جامعه از درآمد با ثبات برخوردار می‌شوند، پیوند آنها با حاکمیت قوی‌تر می‌شود.

وی بر لزوم شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوان تحت‌ پوشش به‌عنوان یکی از وظایف مهم کمیته امداد تاکید و اضافه کرد: تلاش در راستای مهارت‌افزایی مددجویان و کمک به توانمند شدن افراد مستعد از طریق اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برای جامعه هدف، از مهمترین اهداف راهبردی در کمیته امداد کشور است.

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بدون ضامن

با هر میزان سپرده‌گذاری در طرح آفتاب می‌توانید بر اساس ضرایب تسهیلاتی که بر اساس مدت سپرده‌گذاری تعیین‌ می‌شود، از وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد حداکثر تا ۳ میلیارد ریال برخوردار شوید

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی

طرح آفتاب مبتنی بر پرداخت وام قرض الحسنه بدون کارمزد به سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز است.

تمام مشتریان حقیقی و شرکت های حقوقی (جهت پرداخت وام به پرسنل زیرمجموعه)

در کمترین زمان ممکن با یک ضامن و با کارمزد ۲ تا ۴ درصد

نوع سپرده

جذب بازاریاب در بیمه سامان، با حقوق و مزایای عالی

قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریال جهت افتتاح حساب

نرخ تسهیلات

در قالب وام قرض الحسنه بدون کارمزد با نرخ کارمزد صفر

سقف تسهیلات

حداکثر مبلغ تسهیلات قابل پرداخت، ۳ میلیارد ریال است

مدت سپرده گذاریوام

۱ الی ۱۲ ماه

دوره بازپرداخت

دوره بازپرداخت از حداقل ۶ ماه تا حداکثر ۴۸ ماه تعیین شده است.

بانک سینا با طرح آفتاب «وام قرض‌الحسنه» بدون کارمزد می‌دهد

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا تسهیلات قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.

آرش طاهرخانی مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: بانک سینا با بررسی‌ها و نیازسنجی‌ انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک، محصولات خوبی را برای بهره‌مندی مشتریان عرضه کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر استقبال، یکی از آن‌ها است.

وی با اعلام اینکه میزان کارمزد و سود این تسهیلات صفر درصد است، ادامه داد: کلیه مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات که براساس ضریبی از میانگین معدل موجودی است، به منظور بهره‌مندی خود و یا پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام تصریح کرد: افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اقدام کنند و از طریق سپرده‌گذاری به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد دریافت کنند و طی ۶ تا ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند.

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این تسهیلات امکان انتقال امتیاز تسهیلات است، به نحوی که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز وام را به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر خود واگذار کنند.

طاهرخانی ادامه داد: اشخاص و شرکت‌های حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را، به پرسنل زیر مجموعه خود منتقل کنند.

وی تصریح کرد: می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات بانک سینا به نشانی اینترنتی tarh.sinabank.ir مراجعه کنند.

مدیر منطقه بانک سینا کرمانشاه و ایلام با بیان اینکه در این بانک علاوه بر طرح آفتاب طرح‌های دیگری نیز برای پرداخت تسهیلات وجود دارد، ادامه داد: یکی از این طرح‌ها طرح نرگس و نارون است؛ طرح نرگس برای اشخاص حقیقی و طرح نارون برای اشخاص حقوقی است.

بنا به گفته طاهرخانی از جمله طرح‌های دیگر این بانک می‌توان به طرح «نرگس» برای اشخاص حقیقی، طرح «نارون» برای اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات «چشمه» با کارمزد دو درصد، «نیلوفر سپیدار» و اعطای کارت‌های اعتباری از جمله «اطلسی» عنوان کرد.

طاهرخانی اضافه کرد: براساس الزام بانک مرکزی، بانک‌های خصوصی می‌توانند ۵۰ درصد منابع خود را در استان تسهیلات پرداخت کنند، اما بانک سینا در استان کرمانشاه تا میزان ۱۰۰درصد منابع خود را تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر بانک سینا منطقه کرمانشاه و ایلام در ادامه با بیان اینکه این بانک از سال ۱۳۹۹ تاکنون یک‌هزار و ۷۳۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه در استان کرمانشاه پرداخت کرده است، افزود: مجموع مبلغ ریالی این تسهیلات که به منظور اشتغال‌زایی، تکمیل، تعمیر و تجهیز مسکن در مناطق محروم پرداخت شده، ۲۹۰میلیارد ریال بوده است.

وی یکی از طرح‌های بانک سینا که به‌منظور حمایت از تولید کننده و مصرف کننده راه‌اندازی شده است را طرح «سیمارت» عنوان کرد و افزود: طرح سیمارت دارای یک بازارگاه با بیش از ۲۴ هزار کالا است که شهروندان برای خرید کالای مدنظر خود می‌توانند تسهیلات را با نرخ سود ۱۸ درصد دریافت، و در مدت ۳۶ ماه بازپرداخت داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • حمیدرضامهدی US ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    من وام ۳۰۰میلیون تومانی میخواهم من ایمیل ندارم وبازپرداخت هم ۳۶ماه پرداخت میکنم.
  • حمیدرضامهدی US ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام خسته نباشید من وام ۳۰۰میلیون تومانی میخواهم من ایمیل ندارم بازپرداخت وام رو ۳۶ماه پرداخت میکنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید