سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه درخواست ما این است نتایج بررسی صلاحیت خبرگان حتما امروز اعلام شود، گفت: شورای نگهبان هنوز اسامی را به وزارت کشور اعلام نکرده است.

نتایج بررسی صلاحیت خبرگان هنوز به وزارت کشور ابلاغ نشده است

به گزارش سلام نو «محسن اسلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان هنوز اسامی را به وزارت کشور اعلام نکرده است. طبق جدول زمانبندی نتایج باید طی امروز و فردا به وزارت کشور ابلاغ شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: تایید صلاحیت‌ها به عهده شورای نگهبان به ویژه فقهای شورای است. از این جهت باید منتظر باشیم. احتمالا هنوز جلسه شورا به پایان نرسیده اما درخواست ما این است که حتما امروز به ما اعلام شود.

اسلامی پیش از این به ایرنا گفته بود که براساس جدول زمانبندی، نتایج بررسی صلاحیت‌ها روز ۴ و ۵ بهمن‌ماه ابلاغ می‌شود. داوطلبانی که نسبت به نتیجه بررسی صلاحیت خود، اعتراض دارند، طی سه روز از ۶ تا ۸ بهمن می‌توانند اعتراض خود را ثبت کنند. رسیدگی به اعتراضات از شورای نگهبان به مدت ۱۰ روز از ۹ تا ۱۸ بهمن ادامه خواهد داشت.نامزدها از ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند به مدت ۱۵ روز برای تبلیغات فرصت دارند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید