مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر خودمان باشیم می‌توانیم تا آخر جام بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 طارمی: بازی خیلی سختی مقابل امارات داشتیم

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی خیلی سختی مقابل امارات داشتیم، اگر خودمان باشیم می‌توانیم تا آخر جام بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهدی طارمی در نشست خبری پس از برد ایران مقابل امارات، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم با اقتدار سرگروه شویم، ۹ امتیاز بگیریم و به مرحله بعد برویم.

وی افزود: از همه هوادارانی که اینجا یا مقابل تلویزیون بودند و ما را حمایت می‌کردند، تشکر می‌کنم. یار دوازدهم ما همیشه هواداران هستند. بازی خیلی سختی بود. امارات تیم خیلی خوبی بود. به آن‌ها تبریک می‌گویم. صعود کردند و آرزوی بهترین‌ها را برایشان دارم.

مهاجم تیم ملی درخصوص اینکه ۲گل را روی پاس گل‌های سردار آزمون به ثمر رساند، گفت: من و سردار سال‌های زیادی است که کنار هم بازی می‌کنیم. او یک بازیکن خیلی باهوش و مستعد است. توانایی‌های زیادی دارد. وقتی با بازیکن باهوش بازی می‌کنید می‌توانید از تمام پتانسیلش استفاده کنید.

وی افزود: خداراشکر بیرون از زمین هم خیلی با هم هماهنگ هستیم و این مساله به درون زمین هم کشیده می‌شود تا بتوانیم به تیم کمک کنیم. خیلی متاسفم که سردار نتوانست در این بازی گل بزند. ان‌شاالله در بازی بعد گلزنی و دل همه ما را شاد کند.

طارمی درمورد اینکه قبل از بازی اول اعلام کرد ایران را به عنوان مدعی اول تورنمنت می‌داند، عنوان کرد: نگفتم ایران تنها مدعی قهرمانی است. از من سوال کردند چه تیمی می‌تواند قهرمان شود گفتم ایران، امشب با یک بازی خوب برنده شدیم. این تمام شد. شاید یکی دو روز بابت سرگروهی خوشحالی کنیم ولی از فردا یا پس فردا تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی می‌گذاریم. نمی‌دانم با چه تیمی بازی داریم ولی مهم این است خودمان باشیم. اگر خودمان باشیم می‌توانیم تا آخر جام بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پ
کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید