رامبد جوان مجری و بازیگر همسر نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون عکس جدید از آنها در کنار دخترشان نوردخت در کاشان منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

اولین عکس رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار دخترشان

به گزارش سلام نو، رامبد جوان متولد 1 دی 1350 در تهران ، بازیگر ، مجری و کارگردان است.

اوتحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و از 24 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا اجرا می کند و تجربه سه زندگی زناشویی هم دارد!

رامبد جوان تبریزی ، متولد محله شهر آرا در تهران می باشد اما اصالتا اهل تبریز می باشد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام پوپگ (بازیگر سابق) داردپدرش نوازنده تار و خطاط و مادرش کارشناس مردم شناسی دارد.

اولین بار در سال 1369 وقتی 19 ساله بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد تا اینکه جدی سال 74 با معرفی فرهاد جم در یک ایپزود سریال «همسران» بازی کرد.

سال 1388 وقتی 38 ساله بود در قامت کارگردان و بازیگر سریال «مسافران» را با حضور حسن معجونی و شقایق دهقان بروی آنتن برد که به شدت محبوب شد.

رامبد جوان اولین بار دهه هفتاد با خانم ماندانا روحی از بازیگران وقت تئاتر ازدواج کرد که خطبه عقد این دو توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

با این حال این زندگی چند سال بعد به بن بست رسید و از یکدیگر طاق گرفتند.

رامبد جوان در 27 اسفند 1387 وقتی 37 ساله بود با سحر دولتشاهی بازیگر 29 ساله ازدواج و باهم زیر یک سقف رفتند که زمان خود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این دو باهم در گروه تئاتر آتیلا پسیانی باهم آشنا شدند اما این زندگی بعد از شش سال در سال 1393 به جدایی ختم شد.

دو سال بعد از طلاق خانوم دولتشاهی عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان شایعه رابطه این دو را سر زبان ها انداخت.

مدت ها طول کشید تا بصورت تلویحی رامبد جوان و نگار جواهریان ازدواج خود را تایید کردند.

بر اساس اذعان دوستانش آنها در سال 95 در کشور یونان مراسم عروسی خود را برگزار کردند که ثمره این زندگی دختری بنام ایراندخت متولد 31 تیر 98 در کاناداست.

اولین عکس رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار دخترشان

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید