نخست وزیر اردن با بیان اینکه به دیپلماسی قوی و نفوذ گسترده برای تضمین آتش بس نیاز است، از آمریکا خواست که از نفوذ خود استفاده کند و به جنگ غزه پایان دهد.

آنچه در غزه رخ می‌دهد، جنایت علیه بشریت است / آمریکا جنگ را متوقف کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «بشر الخصاونه» نخست وزیر اردن از آمریکا و دیگران خواست که از نفوذ خود برای تاثیرگذاری بر رژیم صهیونیستی به منظور پایان دادن به کشتار دامنه دار در غزه استفاده کنند.

وی در سخنانی اعلام کرد که از دوستان و شرکای آمریکایی و از دیگر دولت ها که توان تاثیرگذاری بر تصمیمات و تصمیم گیرندگان در رژیم اسرائیل را دارند، می‌خواهیم که به طور جدی در راستای پایان دادن به این کشتار، حرکت کنند.

الخصاونه بیان کرد: به دیپلماسی قوی و نفوذ گسترده برای تضمین آتش بس نیاز است.

وی افزود: حملات اسرائیل به غزه، همه نشانه های جنایات جنگی علیه بشریت را داراست.

نخست وزیر اردن ضمن تاکید بر موضع اردن در مخالفت شدید با حملات رژیم صهیونیستی به غزه اضافه کرد: این حملات و بمباران‌ها همه جنایات ضدبشریت است.

الخصاونه چند روز پیش نیز در اجلاس اقتصادی داووس در سوئیس گفت که رژیم صهیونیستی اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه را به غزه نمی‌دهد و کمک‌های ارسالی به نوار غزه تنها جواب‌گوی ۱۰ درصد از نیاز مردم در این منطقه است.

نخست وزیر اردن با بیان اینکه راه حل‌های جزئی در مورد آنچه در غزه اتفاق می‌افتد، موفق نخواهد بود، گفته بود: صلح فراگیر یک انتخاب راهبردی برای اردن و دستیابی به آن، نیازمند شرکای جدی است.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) ۲۴ هزار و ۷۶۲ نفر فلسطینی بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶۲ هزار و ۱۰۸ نفر نیز زخمی شده اند.

جنگ رژیم صهیونیستی با مردم غزه در حالی به صدو ششمین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض، کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید