سرمربی جدید مدنظر باشگاه پرسپولیس یک اسپانیایی است.

خاویر پریرا، گزینه اول پرسپولیس برای هدایت پرسپولیس

به گزارش سلام نو، خبر منتفی شدن انتقال برانکو ایوانکویچ به پرسپولیس باعث شد تا گزینه‌های جدیدی برای هدایت سرخ‌پوشان معرفی شوند. یکی از این گزینه‌ها خاویر پریرای اسپانیایی بود. این سرمربی که این روزها ۵۷ سالگی خود را سپری می‌کند، فصل پیش سرمربی تیم شانگ‌های پورت چین بود و موفق شد با این تیم قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد.

در این بین پریرا در سال‌های گذشته یک دستیار ایرانی به نام جهانیار محبی داشته که به‌عنوان آنالیزور در کنار او کار می‌کرده است. محبی که در مصاحبه‌های مختلف از پرسپولیسی بودن خودش صحبت کرده، سابقه کار با افشین قطبی را هم در پرسپولیس دارد و چندان با جو فوتبال ایران بیگانه نیست.

خاویر پریرا رقیب بلان برای سرمربیگری پرسپولیس

این همه در حالی مطرح می‌شود که مربی اسپانیایی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های بزرگی مثل لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و ... را به‌عنوان سرمربی و دستیار در کارنامه دارد. البته نکته مهم در خصوص این مربی کار کردنش در رژیم صهیونیستی است. جایی که مارتینز چند ماهی به‌عنوان دستیار در تیم مکابی فعالیت کرده و همین اتفاق باعث شده تا خیلی‌ها از همین حالا نام او را از میان گزینه‌های جدی هدایت پرسپولیس کنار بگذارند.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید