«اسحاق هرتزوگ» رئیس اسرائیل در سخنان خود در نشست داووس مدعی شد: "آنچه درحال حاضر رخ داده است، جنگ میان اسرائیل و حماس نیست بلکه جنگی میان ما و امپراطوری شرارت، ایران است.

رئیس اسرائیل: آنچه درحال حاضر رخ داده است، جنگی میان ما و ایران است

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، به گزارش شبکه الجزیره، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سخنان خود در نشست داووس مدعی شد: "آنچه درحال حاضر رخ داده است، جنگ میان اسرائیل و حماس نیست بلکه جنگی میان ما و امپراطوری شرارت، ایران است."

او همچنین ادعا کرد: اسرائیل همواره از صلح با همسایگانان حمایت کرده است، اما جوامعی هستند که از «تروریسم» حمایت می‌کنند و حماس نماینده آنها است.

هرتزوگ ادعای خود مبنی بر «تروریستی» خواندن مقاومت را تکرار کرد و گفت: نبرد بسیار پیچیده است و اگر بخواهیم کار را درست انجام دهیم، باید با گروه‌های تروریستی (مقاومت) مقابله کرد. ما به نیروهای قوی منطقه‌ای و بین‌المللی نیاز داریم که برای بازسازی نوار غزه به گونه ای سازگار با امنیت اسرائیل تلاش کنند.

او همچنین ادعا کرد: ما متعهد هستیم که کمک‌های بشردوستانه را به نوار غزه بیاوریم، اما گروگان‌های اسرائیلی (اسیران صهیونیست) هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند.

رئیس رژیم صهیونیستی افزود: آزادی گروگان‌ها (اسیران صهیونیست) برای ما اولویت و پایه واساس پایان جنگ غزه است.

رئیس رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از اظهاراتش مدعی شد: عادی سازی روابط با عربستان کلید خروج منطقه از جنگ به سوی افق و چشم‌اندازی جدید است.

برپایه این گزارش، عربستان اعلام کرده است که هرگونه عادی سازی با رژیم صهیونیستی در گرو حل و فصل نهایی مسئله فلسطین است.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید