بازپرس جنایی تهران برای شناسایی جسد پسر جوان ایرانی که در آلمان فوت کرد دستور نبش قبر صادر کرد.

 نبش قبر جسد بدون سر جوان ایرانی + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، به دنبال مرگ پسر ایرانی در فرانکفورت آلمان و انتقال جسد او به ایران، بازپرس جنایی تهران برای شناسایی جسد او دستور نبش قبر صادر کرد.

مدتی قبل پسر ۳۹ساله ایرانی که برای کار و تحصیل به آلمان مهاجرت کرده بود، در شهر فرانکفورت بر اثر برخورد با قطار جانش را از دست داد. جسد این جوان ایرانی پس از انجام تشریفات و مراحل قانونی، به ایران فرستاده شد و خانواده‌اش او را به خاک سپردند. اما چند روز پیش پدر وی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران، مدعی شد که احتمالا جسد فرد دیگری را به جای جسد او به ایران فرستاده‌اند.

وی به بازپرس محمد مهدی براعه گفت: وقتی خبر فوت ناگهانی پسرم را به ما دادند، شوکه شدیم. از خواهرم که در نزدیکی شهر فرانکفورت زندگی می‌کند خواستم برای شناسایی جسد پسرم به بیمارستان برود و او هم پس از حضور در سردخانه بیمارستان جسد پسرم را شناسایی کرد. اما وقتی جسد را به ایران منتقل کردند، بدون سر بود. آن روز آنقدر حالم بد بود که متوجه این ماجرا نشدم و کسی هم به من چیزی نگفت. تا اینکه پس از مراسم خاکسپاری متوجه شدم که جسد پسرم بدون سر بوده است؛ حال آنکه خواهرم می گفت وقتی در آلمان به سردخانه رفته، جسد سر داشته و او را از روی صورتش پسرم را شناسایی کرده بودم.

این مرد ادامه داد: من احتمال می‌دهم جسد جا به جا شده و فرد دیگری را به جای پسرم، به ایران فرستاده‌اند و درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم.

پس از ثبت اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور نبش قبر و انجام آزمایش دی ان ای برای شناسایی هویت جسد بدون سر را صادر کرد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید