مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از سقوط بهمن در محور کرج – چالوس خبر داد و گفت: علیرغم سنگین بودن این بهمن اتفاقی رخ نداد و هیچ خودرویی زیر آن نماند.

سقوط شدید بهمن در جاده چالوس + مسافران مراقب باشند
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از سقوط بهمن در محور کرج – چالوس خبر داد و گفت: علیرغم سنگین بودن این بهمن اتفاقی رخ نداد و هیچ خودرویی زیر آن نماند.

علی زندی فر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان البرز پس از بارش برف گفت: امروز شاهد بارش‌های خوبی در محور چالوس و حوزه طالقان بودیم و در حال حاضر محور چالوس به دلیل بارش برف سنگین و کاهش ایمنی مسدود است.

وی از سقوط بهمن در این محدوده خبر داد و اضافه کرد: علیرغم سنگین بودن این بهمن اتفاقی رخ نداد و هیچ خودرویی زیر آن نماند و همکاران راهداری محور را پاکسازی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: اکنون تردد در همه محورهای روستایی حوزه چالوس با زنجیر چرخ امکان پذیر است، علیرغم اینکه صبح امروز همه محورها بازگشایی شدند اما بارش برف شرایط را برای تردد بدون زنجیر چرخ دشوار کرده است.

زندی فر با بیان اینکه اکنون تردد در سه روستای محدوده طالقان با زنجیر چرخ امکان پذیر است که در اولین فرصت بازگشایی می‌شوند، به مسدود بودن محور جدید هشتگرد به طالقان اشاره و اظهار کرد: به محض فراهم شدن شرایط و اطمینان از عدم وجود خطر برای تردد، محور چالوس بازگشایی می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید