یک جوان فراری عامل قتل جوانی دیگر با اسلحه وینچستر است.

این قاتل بی‌رحم مشهدی را شناسایی کنید + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه خراسان، گروه ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب یک جوان فراری هستند که عامل قتل جوانی دیگر با اسلحه وینچستر است.

اولین شب دی‌ماه در تقویم سال ۱۴۰۲ ورق خورده بود که ناگهان صدای شلیک‌های وحشتناک در یکی از کوچه‌های منطقه باغون‌آباد مشهد اهالی را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

چشمان حیرتزده و نگران رهگذران نیز به صحنه‌ای از یک نزاع ۷ نفره هولناک دوخته شده بود که در یک لحظه جوان ۲۶ ساله‌ای غرق در خون روی زمین افتاد و بدین ترتیب همه عاملان نزاع در حالی از محل گریختند که جوان مجروح در بیمارستان طالقانی مشهد بر اثر عوارض ناشی از اصابت بیش از۸۰ گلوله ساچمه‌ای جان سپرد.

تصویر قاتل بی‌رحم مشهدی منتشر شد!

طولی نکشید که با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل نزاع مرگبار تحقیقات جنایی آغاز و مشخص شد که عاملان نزاع در یکی از باغ‌های اطراف به دورهمی شبانه نشسته بودند که پس از مصرف مشروبات الکلی و با انگیزه‌ای نامعلوم با یکدیگر به مشاجره پرداخته‌اند و در این میان جوانی به نام سجاد دادمحمدی با برداشتن اسلحه وینچستر از صندوق عقب پراید به سمت امیر-ق شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.

عامل جنایت مسلحانه در بزم شبانه در حالی تحت تعقیب گروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که قاضی صفری با صدور دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از شهروندان خواست هرگونه اطلاعی از محل اختفای وی دارند با تلفن های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۶۷- ۰۵۱ و ۰۹۳۶۳۲۵۷۴۶۸ در میان بگذارند.

قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنین با هشدار قاطع به افرادی که در فرار قاتل مسلح همکاری می کنند،تاکید کرد: کسانی که ابزار و امکانات اختفا را در اختیار وی بگذارند با مجازات سخت قانونی روبه رو می شوند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید