با بارش برف شاخص آلودگی هوا امروز جمعه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در شرایط پاک قرار گرفت.

هشدار هواشناسی؛ این ۱۶ استان‌ منتظر بارش باران و برف باشند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، کارشناس هواشناسی در گفتگو با صداوسیما آخرین وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.کارشناس هواشناسی:بارش‌ها تا روز دوشنبه در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.امروز همچنان بارش را در استان‌های غربی،شمال‌غرب و دامنه های جنوبی البرز داریم.در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، چارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، قم، البرز، قزوین و تهران شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

بارش برف در تهران تا کی ادامه دارد؟

بارش برف از شب گذشته در تهران آغاز و به صورت پراکنده در برخی از مناطق ادامه دارد. از سوی فرمانداری تهران روز گذشته اعلام شده بود که تا ظهر امروز بارش برف در مناطق شمالی تهران از جمله ارتفاعات وردیج و واریش و امام زاده داود (ع) شاهد بارش باران و برف، بارش تگرگ، وزش باد شدید، مه گرفتگی و کاهش محسوس دما و کاهش دید خواهیم بود.با بارش برف شاخص آلودگی هوا امروز جمعه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ در شرایط پاک قرار گرفت و شاخص کیفیت هوا در ۲۴ گذشته نیز روی عدد ۹۱ و شرایط قابل قبول قرار داشت.

جاده چالوس بسته است / مسافران از محورهای دیگر تردد کنند

رییس پلیس راه البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین و مسدود شدن جاده کرج - چالوس مسافران از محورهای جایگزین استفاده کنند.سرهنگ پیمان کرمی اظهاررکرد: بدلیل بارش سنگین برف در محدوده کندوان ، این مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است. وی اضافه کرد: مسافران در صورت ضرورت سفر در استان مازندران می توانند از محورهای جایگزین استفاده کنند.

بارش برف در مسیر رزن-آوج در استان همدان

بارش برف در بیشتر مسیرهای ارتباطی استان همدان از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید