رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد.

جزئیات محدودیت های ترافیکی جاده چالوس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا،سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راهور استان البرز از آخرین جزئیات محدودیت ترافکی جاده چالوس گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه (۲۲ دی ماه) از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می‌شود. تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران از ساعت ۱۶ روز جمعه (۲۲ دی ماه) با اعلام ماموران پلیس راه در محل یک‌طرفه خواهد شد.

سرهنگ کرمی در ادامه افزود: او از رانندگان خواست هنگام سفر، از توقف در حاشیه راه‌ها به‌ویژه در مناطق کوهستانی بپرهیزند، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی می‌افزاید.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو و همراه داشتن سوخت کافی، از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف‌پاک‌کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود. همچنین همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس به رانندگان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید