سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش گستره بارش برف و باران، اعلام کرد: اوایل هفته آینده نیز با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب و غرب بارش ها ادامه خواهد داشت.

گزارش هواشناسی کشور تا  تا یکشنبه هفته آینده /  بارش برف و باران در راه است

به گزارش سلام نو به نقل از مهر ، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز سامانه بارشی در برخی مناطق شمال‌غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین البرز و غرب تهران و همچنین در سواحل دریای خزر فعال بوده که سبب بارش باران و برف، وزش باد و کاهش نسبی دما و شدت بارش‌ها امروز در نیمه غربی کردستان، شمال استان‌های زنجان و قزوین، جنوب آذربایجان غربی پیش‌بینی شد.

بر اساس این گزارش، فردا گستره بارش علاوه بر این مناطق در شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شرق تهران و خراسان شمالی تداوم خواهد داشت که میزان بارش برف در شمال غرب لرستان قابل توجه پیش‌بینی می‌شود.

جمعه بارندگی در سواحل دریای خزر کاهش یافته و در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت که به‌تدریج در اوایل جمعه‌شب این سامانه بارشی از شرق خارج خواهد شد. شنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد و موجب بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب خواهد شد.

یکشنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی، گستره بارش‌ها شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز و تهران و غرب سواحل دریای خزر را نیز فرا خواهد گرفت. روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بارش برف در جنوب آذربایجان غربی و غرب کردستان شدت خواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید