حسین یاری بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از آواز خواندش در پشت صحنه نیسان آبی ۲ در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

آوازخوانی زیبای حسین یاری در پشت صحنه نیسان آبی ۲ + فیلم

به گزارش سلام نو، حسین یاری متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در لنگرود گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

حسین یاری تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می باشد که از ۱۲ سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد.

بصورت جدی سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۲ ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزادپور با نمایش «گندم های خونین» بازیگری را شروع کرد.

او سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست تا اینکه سال دو سال بعد در ۱۶ سالگی با فیلم شانزده میلمتری «وارث» جلوی دوربین رفت.

ایشان همین سال از طریق حوزه برای کار دوبله به صدا و سیما معرفی شد و پس از تست و قبولی در نریشن های مختلف کار گویندگی انجام داد.

سال ۱۳۶۳ با فیلم «سرباز کوچک» وارد پرده سینما شد تا اینکه با مجموعه «آتش در خرمن» در سال ۱۳۶۹ بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد.
شهرت ایشان سال ۱۳۷۵ با سریال «مردان آنجلس»

به کارگردانی فجر الله سسلحشور در نقش ژولیوس شروع شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با سریال شب دهم به اوج رسید.

آقای یاری در سال ۱۳۷۴ برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مرحله» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل در جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.

وی در سال ۱۳۷۸ هم برای بازی در فیلم سینمایی «بلوغ» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از هجدهمین دوره جشنواره فیلم فجر را بدست آورد.

همسر حسین یاری : آن زمان که من با ایشان ازدواج کردم فقط ۱۷ سال داشتم ، خیلی با حرفه بازیگری و مشکلاتش آشنا نبودم.

بازیگر بودنشان برایم جدی نبود و او را به چشم یک کارمند می دیدم ، نبودنش آزار دهنده است به خصوص کارهایی که به شهرستان می روند خیلی تنها می شویم.

ثمره این زندگی خالا سه فرزند بنام سروش ، سارا و علی می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید