رحیمی جهان آبادی تاکید کرد علت رد صلاحیتش نقد دولت نبوده، بلکه پای توییت و توییتر در میان بوده است.

رحیمی جهان آبادی: دلیل رد صلاحیتم توییت زدن بود، نه نقد دولت

جلیل رحیمی جهان آبادی،عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در توضیح توئیت خود،گفت: برخی رسانه ها و افراد یک سری نطق ها را از من برش زدند و می گویند چون از دولت انتقاد کرده است رد صلاحیت شده است.در مراجعه ای که به هیات نظارت داشتم متوجه شدم که آن مواردی که باعث رد صلاحیتم شده است مواضع سیاسی ام در قبال موضوعات مختلف کشوری بوده است. بنده در مورد جریان اغتشاشات سال گذشته یکی دو توئیت داشتم که هیات های نظارت گفتند باید بیشتر از نظام دفاع می کردید و یا پیرامون حوادث سیاسی که در سال گذشته اتفاق افتاده بود من مواضع دفاعی داشتم و بعضی توئیت ها تند بودند که نسبت به این مواضع ایراد گرفتند.

وی اظهار کرد: هیچ مشکل اخلاقی در پرونده من نبود و مواضع سیاسی که دلیل رد صلاحیتم شده است ارتباطی به دولت نداشت بلکه موضوعات کشوری بود. ولی وقتی دیدم که نوشتند بخاطر توئیت هایم علیه دولت رد صلاحیت شده ام  واکنش نشان دادم و توئیت زدم که من با دولت مشکلی ندارم و انتقادات من از دولت باعث رد صلاحیت من نشده است.

رحیمی تصریح کرد: اتفاقا دولت در حوزه انتخابیه بنده ظرف مدتی که آمده است کارهای خوبی انجام داده است.پیگیری های دولت در بحث ایجاد منطقه آزاد دو قارون و خط انتقال گاز که 800 میلیارد تومان در اختیار پروژه قرار گرفت و همچنین تعمیر دستگاه ام آر آی و مشکلاتی که بود جای تشکر دارد.در واقع دولت در حوزه انتخابیه بنده هر کاری از دستش برآمده انجام داده است.  

نماینده مردم تربت جام در مجلس تاکید کرد: طبیعتا من همفکر دولت نبودم و چون در فراکسیون مستقلین هستم شاید نقدهایی به دولت داشته ام اما این نقدها باعث رد صلاحیتم نشده است بلکه مواضعم در مورد مسائل سیاسی کشوری باعث رد صلاحیتم بوده است.

وی گفت: در جلسه ای که با هیات نظارت داشتیم هیات نظارت گفت شما هر انتقادی نسبت به دولت در مجلس داشته باشید ‌وحتی به هم صلابه بکشید حق شما است اما بعضی گلایه ها وجود دارد که به عنوان مواضع سیاسی کشوری وقتی نماینده مجلس هستید انتظار است که انجام دهید و اگر چالشی در کشور ایجاد می شود خیلی شفاف از نظام دفاع کنید.

جهان آبادی خاطر نشان کرد: در مراجعه به هیات های نظارت توئیت هایی که در دفاع از سپاه ونظام نوشته بودم و همه مدارک را ارائه کردم و منتظر رایزنی ها هستیم ولی این حرف که بگویند بخاطر انتقاد از دولت رد صلاحیت شدم درست نیست .

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید