رییس پلیس راه استان البرز از لغزندگی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و بر عدم توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، تاکید کرد.

هشدار جدی پلیس راه به شهروندان +لغزنده بودن جاده چالوس درپی بارش برف

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، رییس پلیس راه استان البرز از لغزندگی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و بر عدم توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، تاکید کرد.

سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف در ارتفاعات استان البرز، مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، قبل از سفر از وضعیت راه‌ها به ویژه جاده کرج - چالوس مطلع شوند و با تجهیزات کامل سفر کنند.

وی مطرح کرد: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

رئیس پلیس راه استان البرز عنوان کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است. پلیس راه استان با آمادگی کامل در تمام راه‌های البرز برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

سرهنگ کرمی از لغزندگی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و افزود: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید