سرهنگ‌ احمد نیکبخت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۴۵ بسته هروئین از معده آنها خبر داد.

کشف بیش از ۱۰۰ بسته هروئین از معده دو قاچاقچی مواد مخدر در اصفهان

به گزارش سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ‌ احمد نیکبخت روز شنبه افزود: ماموران واحد گشت کنترل مبادی ورودی پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و متوجه شدند که آنها حامل مواد مخدر در معده خود هستند.
‎وی اظهار داشت: متهمان با استفاده از اقدامات پزشکی، بسته‌های مواد مخدر را تخلیه کردند.
‎رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان افزود: از متهمان در مجموع ۱۴۵ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۴۰۰ گرم کشف و هر ۲ نفر تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر در پارک‌های اصفهان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به اجرای طرح موسوم به «آرامش در شهر» و دستگیری ۱۲۰ معتاد مُتجاهر در ۲۴ ساعت گذشته از سطح تفرُجگاه‌ها، معابر عمومی، پارک‌ها و محلات مختلف استان خبر داد.
سرهنگ احمد نیکبخت افزود: طرح مزبور با هدف پاکسازی نقاط استان از وجود معتادان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان قرار دارد.
وی اظهار داشت: این افراد پس از جمع‌آوری به مراکز ترک اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تحویل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح رضایت شهروندان را به همراه داشته است،خاطرنشان کرد: طرح‌های پلیس بر اساس درخواست مردمی و پس از تحقیقات کارشناسی و اطلاعاتی به اجرا درمی‌آید.
سرهنگ نیکبخت گفت: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود از محل‌های خرید و فروش مواد مخدر، تردد معتادان مُتجاهر، منازل و مخروبه‌هایی که معتادان در آنها اقدام به مصرف مواد می‌کنند از طریق شماره ۱۱۰ یا ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اعلام کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید