دختری ۱۵ ساله در خانه دوستش مورد تعرض قرار گرفته است

اقدام شیطانی مرد با دختر ۱۵ ساله آرایشگر در خانه مجردی

به گزارش سلام نو به نقل از خراسان، دختری ۱۵ ساله که در خانه دوستش مورد تعرض قرار گرفته است، داستان زندگی‌اش را بازگو کرد.

نمی‌دانستم در خانه مجردی یکی از دوستانم، دسیسه‌ای شوم برای من طراحی کرده اند به همین دلیل هم با اعتمادی که به دوست مطلقه‌ام داشتم، شبانه به خانه‌اش رفتم، اما ناگهان جوانی وارد آن خانه شد که...

دختر ۱۵ ساله در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، ماجرای تلخی را برای مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد فاش کرد و گفت: یکی از دوستانم که از مدتی قبل از شوهرش طلاق گرفته است با من تماس گرفت و خواست تا برای انجام تتو (خالکوبی) به منزلش در منطقه پنجتن مشهد بروم چرا که من به کار خالکوبی و تتو مشغول هستم. من هم که اعتماد زیادی به دوستم داشتم و از سوی دیگر می‌دانستم بعد از طلاق به صورت مجردی زندگی می‌کند، حدود ساعت ۲۱ به طرف منزل آن‌ها حرکت کردم.

خانواده ام درباره رفت و آمدهای من به منزل دوستانم یا فعالیت‌های کاری در بیرون از منزل سخت گیری نمی‌کردند چرا که آن‌ها از یکدیگر طلاق گرفته‌اند و به همین دلیل هم با خیالی آسوده به منزل دوستم رفتم. با آن که دوست پسر «هاجر» هم آن جا بود و با یکدیگر قلیان می‌کشیدند، ولی من اهمیتی ندادم و مشغول «تتو» برای دوستم شدم چرا که آن‌ها قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند.

خلاصه کار خالکوبی تا ساعت یک بامداد طول کشید و من تصمیم گرفتم شب را در منزل دوستم سپری کنم و صبح به خانه خودمان در منطقه قاسم آباد بروم. به همین دلیل، مشغول گفتگو شدیم تا این که سپیده صبح خوابمان برد، اما حدود ۳ ساعت بعد وقتی چشمانم را باز کردم با جوان دیگری در منزل روبه رو شدم که خودش را از دوستان نامزد «هاجر» معرفی می‌کرد.

او قصد داشت مرا آزار و اذیت کند، ولی وقتی مقاومت مرا دید با چاقو تهدیدم کرد. من هم با گریه التماس می‌کردم که به من کاری نداشته باشد، اما همه التماس‌هایم بی فایده بود و آن جوان مرا طعمه هوسرانی‌های خودش کرد. بعد از این ماجرا و در حالی که به شدت از ماندن در منزل مجردی دوست مطلقه‌ام پشیمان بودم، چاره‌ای جز شکایت قانونی ندیدم و به کلانتری آمدم، اما ای کاش ...

با توجه به اهمیت این ماجرای تلخ و آگاه سازی دختران جوان و نوجوان از آسیب‌های اجتماعی در جامعه، رسیدگی به این پرونده با صدور دستوری از سوی سرهنگ احمد زمانی (رئیس کلانتری قاسم آباد) به مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد تا جوان شیطان صفت نیز به مجازات قانونی برسد.

کد خبرنگار: ۲۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید