میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از واریز مرحله چهارم تسهیلات قرض‌الحسنه به حساب تعدادی از بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان خبر داد.

مرحله چهارم وام بازنشستگان به حساب بازنشسته ها

به گزارش سلام نو، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه دیدار با امام جمعه تبریز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از خدماتی که سازمان تأمین‌اجتماعی در کنار پرداخت بموقع مستمری ماهانه به بازنشستگان ارائه می‌دهد، تسهیلاتی است که برای رفع مشکلات در اختیار این عزیزان قرار می‌گیرد و در سال جاری، رقم این تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۴۰ هزار فقره تسهیلات بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی در این مرحله خبر داد و افزود: با احتساب این پرداختی‌ها، از ابتدای امسال جمعاً ۱۵۷ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی سراسر کشور پرداخت شده است.

موسوی گفت: در مرحله چهارم پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی، ۴۰ هزار فقره وام ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت ‌شد. در این مرحله ثبت‌نام این افراد که مشکل بانکی نظیر معوقه یا مسدودی حساب نداشته‌ و واجد شرایط بوده‌اند، توسط کانون‌های بازنشستگی در سامانه ثبت نهایی شده بود. این تسهیلات به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز شده و پیامک آن هم برای بازنشستگان ارسال شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید