استاندار کرمان گفت: تشییع شهدا فردا انجام می‌شود.

استاندار کرمان: مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا برگزار می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ محمدمهدی فداکار، با بیان اینکه تا این لحظه آمار مصدومان و شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان ۸۴ شهید و ۲۸۴ مصدوم اعلام شده است، اظهار داشت: آمار اولیه‌ای که روز گذشته از تعداد شهدا اعلام شده بود تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته پیکر مطهر تعدادی از شهدای دوباره‌شماری شده بودند و آمار آن‌ها هم از سوی بیمارستان‌ها و هم توسط پزشکی قانونی اعلام شده بود، ادامه داد: آمار قطعی شهدای ما تا این لحظه ۸۴ شهید است که تا کنون ۷۰ درصد آن‌ها شناسایی شده و عمدتاً مربوط به کرمان هستند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه تعداد مجروحان ما ۲۸۴ نفر است که تعدادی از آن‌ها و چیزی در حدود ۳۰ نفر به صورت سرپایی ترخیص شدند، افزود: ۱۹۵ نفر در مجموع بیمارستان‌های ما بستری هستند که البته حال برخی از آن‌ها مساعد نیست و در بخش ویژه تحت نظر هستند.
وی با بیان اینکه این اقدام تروریستی دشمن از سر ذلت بود و خون مردم ما را به جوش آورده است، گفت: روز گذشته تعداد زیادی از مسئولان کشوری بلافاصله و در اسرع وقت به کرمان آمدند.
فداکار با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی کرمان فردا جمعه ۱۵ دی‌ماه تشییع می‌شود، افزود: تشییع این شهدا ساعت ۹:۳۰ از چهارراه غزه به سمت مصلی بزرگ امام علی علیه السلام کرمان انجام می‌شود و پس از آن شهدای کرمان تدفین و بقیه شهدا به سمت دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه این حادثه خارج از گیت‌های بازرسی انجام شده و زنان، کودکان و پیرزنان و پیرمردان بی‌دفاع و بیگناه زیادی به شهادت رسیدند، گفت: دشمنان نشان دادند که حتی قبر شهید سلیمانی و زائران این شهید را نمی‌توانند تحمل کنند و امیدوارم که مردم ما با حضور حماسی خود در تشییع این شهدا مردم پاسخ محکمی به اقدامات بزدلانه تروریستی دشمنان بدهند.
انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید