سعید احمد عباسی، بازیکن تیم فوتسال والدپنیاس اسپانیا که برای دو دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با روسیه به ایران آمده بود، حالا برای بازگشت به اسپانیا با مشکل بزرگی مواجه شده است.

این لژیونر ملی‌پوش ایرانی ممنوع الورود شد + جزییات

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، ستاره فوتسال ایران که در تیم والدپنیاس اسپانیا توپ می‌زند و برای بازی در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال برابر روسیه در فیفادی به ایران سفر کرده بود، حالا پس از گذشت دو هفته همچنان اجازه ورود به اسپانیا و شرکت در تمرینات تیمش را ندارد و در وضعیت نگران کننده‌ای به سر می‌برد.

احمدعباسی که دیدار گذشته تیمش را در آخرین دوئل رسمی در سال ۲۰۲۳ میلادی را از دست داد و همچنان در تمرینات تیمش غایب بوده است، برای سفر به اسپانیا دردسر بزرگی را پیش‌روی خود می‌بیند و مشخص نیست که در چه تاریخی موفق به حل مشکل خود خواهد شد.

ماجرا از این قرار است، سعید احمدعباسی در حالی که قصد دریافت کارت پروازش را داشته و مراحل چک کردن کارت اقامتش در اسپانیا را دنبال می‌کرد، اما گویا مدت تاریخ اقامتش در این کشور به پایان رسیده و به احمد عباسی اطلاع می‌دهند که اسپانیا اجازه ورود به او را نمی‌دهد. با توجه به اختلاف ساعتی بین اسپانیا و ایران، احمدعباسی قادر به پیگیری مراحل کار خود نبود و عملا هیچ دسترسی برای ارتباط با عوامل باشگاه والدپنیاس نداشت.

با وجود اینکه روزهاست از حضور احمدعباسی در ایران می‌گذرد و لژیونر فوتسال تمرینات تیمش را از دست داده است که وضعیت نگران کننده‌ای را پشت‌سر می‌گذارد، اما همچنان فرصت حضور در سفارت اسپانیا برای حل مشکلش پیدا نکرده است و هر ایمیلی که از طرف زده شده، پاسخ دریافت نکرده است.

همچنان مشخص نیست که مراحل صدور کارت جدید اقامت احمدعباسی تا چه تاریخی زمانی می‌برد و حضور او در ادامه رقابت‌های لیگا اسپانیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. گفتنی است که مدیران والدپنیاس به شدت نسبت به این مسئله ناراحت و نگران هستند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید