وزیر کشور گفت شهید موسوی در یک ماموریت رسمی در سوریه بود.

ماموریت شهید سید رضی موسوی چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، وزیر کشور در اظهاراتی با بیان اینکه شهید موسوی در یک ماموریت رسمی در سوریه بود تاکید کرد که ترور مستشاران ایرانی قدرت مقاومت در منطقه را تضعیف نمی‌کند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که سردار شهید سید رضی موسوی در یک ماموریت رسمی در سوریه بود و ترور او توسط رژیم صهیونیستی در نتیجه عجز و تاتوانی این رژیم انجام شد. وی گفت: ترور مستشاران ایرانی در سوریه قدرت مقاومت در منطقه را تضعیف نخواهد کرد بلکه در تقویت آن سهیم خواهد بود.

وحیدی خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی اکنون در مسیر افول است و به طرز دیوانه‌وار عمل می‌کند و این امر به روند فروپاشی آن سرعت می‌بخشد.

شهید موسوی الگوی خوبی برای جوانان ماست

احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در حاشیه آیین گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر برگزار شد طی سخنانی گفت: در وصف این شهید بزرگوار همین کافی است که بگوییم او توسط بدترین دشمنان خدا و خلق یعنی رژیم صهیونیستی با اصابت سه موشک به منزلش به شهادت رسید. بغض او آنچنان در دل دشمنان جا داشت که این چنین کار بزدلانه و البته وحشیانه‌ای انجام دادند.

وی ادامه داد: مقام شهادت حق این شهید بزرگوار بود. او بیش از ۳۰ سال در خدمت مقاومت بود، از جوانی و از روزی که خود را شناخت در این مسیر بود تا زمانی که به شهادت رسید.

وزیر کشور با بیان اینکه شهید رضی الگوی خوبی برای جوانان امروز ما است، عنوان کرد: باید شهیدان را به خوبی به نسل جوان خود معرفی کنیم که بدانند شهیدان از کجا شروع کرده اند، به کجا رسیده اند و به چه مقام بزرگ معنوی رسیده اند. امروز او نام آشنای همه است اما در طول عمر گمنام و با اخلاص، بدون اینکه اسمی از او برده شود، زندگی کرد.

وحیدی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی با کارهای دیوانه وار خود مهرهای جدیدی را بر تابوت خود می زند، اینکه این رژیم تصور کند با شهادت این شهیدان می تواند محور مقاومت را تضعیف کند، فکر باطلی است.

وزیر کشور تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی، تحولی در کشور، منطقه و جهان ایجاد شد، هر کدام از شهدای ما به تناسب چنین نقشی را خواهند داشت. حتما خون این شهید بزرگوار در کنار چند هزار شهید فلسطینی دامن گیر رژیم صهیونیستی می شود و فروپاشی آن را هرچه زودتر شاهد خواهیم بود.

وی همچنین درباره سالروز شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار امروز در قلب همه ملت ما ، منطقه مقاومت ، امت های اسلامی و همه آزادی خواهان جهان جا دارد و تبدیل به الگویی شده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، مکتب سلیمانی امروز حرکت می کند و به جلو می رود.

وحیدی شهید سلیمانی را نقطه تحولی در تاریخ مقاومت و معادلات منطقه ای برشمرد و افزود: امروز این شهدا زنده هستند و الهام بخش جوانان، گروه های مردمی نه در ایران بلکه در جهان هستند و ما به وجود آنها افتخار می کنیم و تصور و باور ما این است که خون شهید رضی و شهدای دیگر همه راه های امت اسلامی را که دشمنان سد کرده اند، باز می کند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید