در وصیت‌نامه ملیکا محمدی آمده که دلم می‌خواست یک بار در ورزشگاه آزادی بازی کنم.

تاج به وصیت ملیکا محمدی عمل می کند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مهدی تاج در اختتامیه نخستین دوره زبان تخصصی ویژه خبرنگاران فوتبال‌نویس، اظهار کرد: در ابتدا فوت ملیکا محمدی را تسلیت می‌گویم. در وصیت‌نامه این خانم آمده که دلم می‌خواست یک بار در ورزشگاه آزادی بازی کنم و فردا مراسم تشییع وی در این استادیوم برگزار می‌شود. اختتامیه نخستین دوره کلاس‌های زبان تخصصی فوتبال کار بسیار خوبی است که فدراسیون انجام داده است.

وی افزود: خود من نقشی در خبرنگاری دارم و به نوعی خبرنگار هستم. در روزنامه دنیای اقتصاد فعال بودم و قبل از آن هم دنیای فوتبال را راه‌اندازی کردم. همین جا یاد و خاطره بزرگان این عرصه را گرامی می‌دارم. آموزش این ۷۰ نفر خبرنگار در ۱۸ ساعت و حدود یک ماه طول کشید. این کلاس فروردین سال آینده هم ادامه می‌یابد. ۳ نفر از متخصصان این جمع را به AFC معرفی می‌کنم. بنای من این نیست رسانه‌ای انتقاد نکند زیرا سازمان یا موسسه یا فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد، مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد اما همه عزیزان باید یک جمله را در رسانه ملاک عمل قرار بدهند و آن هم این است که حتی مجرمین را سرزنش نکنید چه بسا اگر خودتان در همان موقعیت بودید، همان کار را انجام بدهید.

تاج در ادامه این نشست توضیحاتی درمورد قانون سقف بودجه و لزوم حمایت از تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ ارائه کرد.

او در بخشی از صحبت‌هایش درمورد این‌ کلاس، گفت: کار خوبی انجام شده است. رسانه‌هایی که تند یا خوب می‌نویسند یا از نظم خوب نمی‌نویسند، اما به نظر خودشان خوب می‌نویسند، همه رسانه هستند. فردی که مورد انتقاد قرار نگیرد مورد احترام هم قرار نمی‌گیرد. انتقادات همیشه بوده و هست.

وی افزود: یک جمله‌ای را همه باید ملاک قرار دهند و اینکه حتی مجرمین را مورد سرزنش قرار ندهید. چه بسا شما در همان حال همان کار را انجام بدهید.

در این مراسم که با همت روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، مهدی تاج، رئیس، مهدی نبی، نایب رئیس اول، احسان اصولی، سخنگو و عضو هیات رییسه، هدایت ممبینی، دبیرکل، مریم منظمی، نایب رییس بانوان، طهمورث حیدری، عضو هیات رئیسه، علی تارقلی‌زاده، مدیر روابط دپارتمان بین‌الملل، داود پرهیزکار، رئیس مرکز ملی فوتبال و مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران برگزار شد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید