مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره نحوه دریافت سهام عدالت متوفیان توضیحاتی را ارائه کرد.

سهام عدالت متوفیان را چگونه ورثه می توانند دریافت کنند؟

به گزارش سلام نو، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نخواهد شد.

برای موضوع انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث هیچ پیامکی به افراد ارسال نمی شود و افراد توجه داشته باشند که برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث نیاز به کلیک کردن روی هیچ لینک نخواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: همچنین افراد نیازی ندارد شماره گیری و تماسی داشته باشند تنها کافی است مدارک مورد نیاز که پیش‌تر اعلام شده بود را آماده و به شعب منتخب بانک‌ها و کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

حاجی وند اظهار کرد: تنها کافی است که یکی از وراث سجامی و مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشد. باید بر این نکته تاکید کرد که وراثی که از طریق بازار سرمایه یعنی شعب کارگزاری‌ها و شعب بانک‌های منتخب اقدام به انحصار وراثت سهام عدالت کنند فرآیند برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

او پیش از این هم به خبرنگار ما گفته بود؛ بعد از بررسی و طی شدن مراحل در کوتاه مدت سهام عدالت متوفی میان وراث توزیع و تمام سود انباشته آن هم در انتهای سال با مرحله دوم واریز سود سهام عدالت برای افراد پرداخت خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید