معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هنگامی که بخش اول بودجه به پایان برسد فرصت هست که کار بخش دوم که جداول، اعداد و ارقام و جزئیات پروژه‌ها و هزینه‌ها محسوب می‌شود هم به موقع انجام شود

معاون پارلمانی رئیسی: نمایندگان پیشنهادات خودشان را کمتر کنند، لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ به موقع بررسی می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سید محمد حسینی درباره این‌که آیا دولت خواهان رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۳ در سال جاری است زیرا نمایندگان عنوان می‌کنند بررسی بودجه زمان آنان را برای تبلیغات در حوزه‌های انتخابیه خواهد گرفت و بحث بودجه چند دوازدهم را مطرح می‌کنند، گفت: بله؛ نمایندگان به کار کارشناسی که در دولت شده است اعتماد کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور یادآور شد: یکبار کلیات رد شده است، دو مرتبه اصلاح شد و الان هم با رأی بالای نمایندگان تصویب شده است، نمایندگان پیشنهاداتی در دوره‌های قبل داشتند به گونه‌ای که چندهزار پیشنهاد مطرح می‌شد که متاسفانه معمولاً این پیشنهادات هم از سوی خود دستگاه‌های اجرایی داده می‌شود، اگر نمایندگان پیشنهادات عادی را کنار بگذارند (چراکه ممکن است پیشنهادات مهمی هم مطرح باشد و چند پیشنهاد را مطرح کنند) و همین‌طور اگر کمیسیون‌ها هم پیشنهادات کمتری داشته باشد، سریع بخش اول تمام می‌شود.

وی ادامه داد: هنگامی که بخش اول بودجه به پایان برسد فرصت هست که کار بخش دوم که جداول، اعداد و ارقام و جزئیات پروژه‌ها و هزینه‌ها محسوب می‌شود هم به موقع انجام شود. 

حسینی تاکید کرد: خود آقای قالیباف تاکید کرده ما نمی‌خواهیم بودجه دو دوازدهم شود، این طرف سال نهایی شود. اگر یک مقدار به پیشنهادات کمتر توجه کنند حتماً به موقع می‌تواند به پایان برسد.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید