در این مطلب به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های کوچک شمال تهران پرداخته ایم که در ادامه خواهید خواند.

قیمت آپارتمان‌های نقلی و کوچک در شمال تهران چقدر است؟ + عکس
به گزارش سلام نو به نقل از اقتصاد آنلاین، از آنجایی که شمال تهران جزو مناطق لوکس و گران‌قیمت ایران به شمار میروند عده زیادی علاقه به زندگی در این منطقه دارند، ولی به علت گران بودن خانه‌های این محدوده توانایی خرید خانه در شمال تهران را ندارند و به خانه‌هایی با متراژهای کمتر روی می‌آورند؛ بنابراین در این گزارش واحدهای نقلی شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

واحد آپارتمانی نوساز در منطقه قیطریه تهران با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب در روزهای گذشته معادل ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر به دنبال واحد ارزان‌تری در همین محدوده هستید، میتوانید آپارتمانی ۲۲ ساله با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب را به قیمت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خریداری کنید.

همچنین آپارتمان نوساز دیگری در محدوده فرشته با زیربنایی معادل ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۲۰ میلیارد تومان‌در بنگاه‌های کشور معامله شده است.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان قصد خرید خانه را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی در منطقه الهیه تهران با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۵ سال از ساخت این واحد میگذرد را خریداری کنید.

اگر علاقه به زندگی و یا سرمایه‌گذاری در منطقه زعفرانیه تهران را دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۱ ساله با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحد آپارتمان دیگری در همین منطقه با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۴ سال از ساخت این واحد میگذرد به بودجه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین شما میتوانید آپارتمانی ۴۵ متری درحالی که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب نیز داشته باشد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان‌های نقلی شمال تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید