سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان از یکطرفه شدن جاده از دو راهی طویر مرزن‌آباد به دلیل حجم‌ شدید ترافیک خودروها، در این مسیر خبر داد.

یکطرفه شدن جاده کندوان به دلیل ترافیک شدید + آخرین وضعیت جاده های شمالی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرگرد محمد احمدی شامگاه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.
وی به کاربران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.
به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید