در زیر یک طالع بینی بر اساس میزان تنهایی ماه های مختلف سال را میخوانید.

متولدین کدام ماه ها بیشتر احساس تنهایی می کنند؟

به گزارش سلام نو، :طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است. طالع بینی را می‌توان زیرمجموعه ستاره‌بینی دانست که معمولاً با توجه به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می‌شود.طالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد. در طالع بینی ممکن است ویژگی اخلاقی و رفتاری افراد هم پیشگویی شود. در زیر یک طالع بینی بر اساس میزان تنهایی متولدین ماه های مختلف سال را می خوانید.

تیر: روح حساس

تیر، نشانه آب تحت فرمان ماه، به دلیل عمق عاطفی و حساسیت آن شناخته شده است. در حالی که حساسیت آنها به آنها اجازه می دهد تا ارتباطات عمیقی با دیگران برقرار کنند، آنها را در برابر تنهایی آسیب پذیر می کند. بیماران سرطانی اغلب احساس می کنند که درک درستی ندارند، که می تواند به احساس انزوا کمک کند. آنها به روابط عاطفی واقعی نیاز دارند و ممکن است در صورت نداشتن آنها رنج ببرند.

طالع بینی

برج دی: انزواطلب جاه طلب

برج دی ماه به دلیل اخلاق کاری قوی و خلق و خوی بلندپروازانه آنها شناخته می شود که توسط بز کوهستانی ثابت نشان داده می شود. در حالی که پشتکار آنها منجر به موفقیت می شود، می تواند منجر به تنهایی نیز شود. برج جدی ممکن است به طور کامل جذب اهداف خود شوند و زمان کمی برای ارتباطات اجتماعی باقی بگذارند. این تمرکز شدید بر روی اهداف آنها می تواند گهگاه منجر به احساس تنهایی شود.

اسفند: گوشه گیر رویایی

اسفند ماهی ها، علامت آبی که توسط نپتون اداره می شود، با طبیعت رویایی و تخیلی خود مشخص می شود. در حالی که خلاقیت آنها هیچ حد و مرزی نمی شناسد، ترجیح آنها برای تنهایی می تواند منجر به انزوا شود. افراد حوت اغلب به دنیای درونی خود عقب نشینی می کنند و در خیالات خود به دنبال آرامش هستند. این تمایل به کناره گیری از واقعیت می تواند گهگاه باعث شود که آنها احساس جدایی از دیگران کنند.

شهریور: جستجوگر کمال گرا

شهریور ماهی هابه خاطر ذهن تحلیلی و تمایلات کمال گرا معروف هستند. در حالی که توجه آنها به جزئیات در بسیاری از جنبه های زندگی به آنها کمک می کند، می تواند به احساس تنهایی نیز کمک کند. باکره ها ممکن است استانداردهای بالایی را برای روابط خود تعیین کنند و زمانی که دیگران انتظارات آنها را برآورده نمی کنند، منجر به ناامیدی شوند. این تلاش برای کمال در ارتباطات آنها گاهی اوقات می تواند منجر به تنهایی شود.

بهمن ماه: تنهای عجیب و غریب

بهمن، یک علامت هوایی که توسط اورانوس اداره می شود، اغلب به عنوان عجیب و غریب زودیاک دیده می شود. ایده های اصلی و شخصیت مستقل آنها آنها را متفاوت می کند، با این حال ممکن است برای آنها دشوار باشد که دیگران را درک کنند. در حالی که دلوها به فردیت خود احترام می گذارند، با این وجود ممکن است در مواقعی که مشتاق پیوندهای عمیق تر هستند احساس تنهایی کنند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید