رئیس پلیس راه استان البرز از بارش برف در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبر داد.

هشدار به مسافران شمال؛ بارش برف در جاده کرج – چالوس

‌به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به بارش پراکنده برف در جاده کرج – چالوس، محدوده دیزین تا تونل کندوان و لغزندگی سطح جاده گفت: در چنین شرایطی رانندگان از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی مطرح کرد: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند. به همراه داشتن زنجیر چرخ نیز در چنین شرایطی ضروری است. با توجه برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، مسافران با تجهیزات کامل سفر کنند.

به گفته رئیس پلیس راه استان البرز، اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. رانندگان پیش از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب بروز حوادث احتمالی نشود.

سرهنگ کرمی با تاکید بر ضرورت به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی توسط رانندگان خاطرنشان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای ارائه هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید