سرمربی پرسپولیس دویست میلیون تومان بابت اتفاقات شهرآورد جریمه شد.

گل محمدی به خاطر دربی ۲ میلیارد ریال جریمه شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، این محکومیتی است که بابت اظهارات سرمربی پرسپولیس پس از شهرآورد برای او اعمال خواهد شد تا سرمربی پرسپولیس نیز همچون نکونام با جریمه مالی مواجه شود.

این محکومیتی است که بابت اظهارات سرمربی پرسپولیس پس از شهرآورد برای او اعمال خواهد شد تا سرمربی پرسپولیس نیز همچون نکونام با جریمه مالی مواجه شود.

با این حال یحیی یک جلسه هم به صورت تعلیقی از همراهی تیم پرسپولیس محروم شده و این حکم تا شش ماه آینده در تعلیق خواهد بود.

به این ترتیب در صورتی که گل‌محمدی تا شش ماه آینده با حکم انضباطی دیگری مواجه شود، این محرومیت نیز برای او فعال خواهد شد تا سرمربی پرسپولیس از کنار نیمکت سرخپوشان دور شود.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

نکته مهم اینکه بعد از دیدار شهرآورد یحیی با اظهارات تند و طوفانی ارکان فوتبال ایران را هدف گرفت و گفت که بر اساس نظر کارشناسان داوری دو امتیاز از پرسپولیس گرفته و یک امتیاز به استقلال داده شد.

مهمترین قسمت نظرات تند یحیی شاید جایی بود که گفت: دوستان کمیته انضباطی هم با توجه به رفاقتی که دارید یا نمی‌دانم که چه چیزی است، دوگانگی در رأی احساس متفاوتی به ما می‌دهد. اینکه چون مدیرعامل آنها با رییس فدراسیون رفاقت دیرینه و قدیمی دارند، نباید حق تیم‌های دیگر ضایع شود.

البته این حکم قابل تجدیدنظرخواهی است و احتمالا پرسپولیس و گل‌محمدی نسبت به آن اعتراض خواهند کرد.

باید دید سرمربی پرسپولیس ساعاتی بعد و در کنفرانس مطبوعاتی دیدار با نساجی چه نظری در این باره خواهد داد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید