یکی از اعضای کنست، نخست وزیر و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به دلیل تصیمشان مبنی بر عدم تمدید دوره فعالیت کمیسر اداره زندان‌ها به باد انتقاد گرفت.

حمله تند عضو کنست به نتانیاهو
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، آریه درعی، عضو کنست از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم به خاطر تصمیمشان مبنی بر عدم تمدید دوره فعالیت کمیسر اداره زندان‌ها انتقاد کرد.

براساس گزارش وب‌سایت صدی البلد، این عضو کنست تصریح کرد: «این امر ممکن است منجر به انحلال دولت و آسیب جدی به تلاش‌های جنگ شود.»

درعی همچنین گفت، فردی که میانجی توافق میان بنی‌گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و نتانیاهو برای تشکیل دولت اضطراری بود، باید به توافقات احترام بگذارد. احترام نگذاشتن به این توافقات و پایان یافتن دوره فعالیت کمیسر اداره زندان‌ها ممکن است منجر به فروپاشی دولت و آسیب جدی به تلاش‌های جنگی شود.

پیشتر ایتامار بن گویر دلیل عدم تمدید دوره فعالیت کمیسر اداره زندان‌ها را توضیح داد.

بن گویر گفت: کمیسر فعلی اداره زندان‌ها که تا چند هفته دیگر سمت خود را ترک خواهد کرد، به وظایف خود عمل نکرده است. با اسرای جنبش حماس سهل‌انگارانه رفتار و برای بهبود شرایط زندان با آنها مذاکره کرد؛ در حالیکه این اقدام ناامیدانه را پنهان و آن را تکذیب می‌کند./ایسنا

تیراندازی سرباز صهیونیست به هم‌قطارانش در نتیجه کابوس شبانه

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از تیراندازی یک سرباز بازگشته از جنگ غزه به نیروهای خودی در نتیجه یک کابوس پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که یکی از سربازان تیپ چتربازان که از میدان جنگ غزه بازگشته پس از بیدار شدن از یک کابوس شبانه، اشتباهی به همرزمانش تیراندازی و آنها را مجروح کرد.

طبق این گزارش، ماجرای این سرباز برای رسیدگی به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ارجاع و تصمیم گرفته شد که به دلیل وضعیت روحی از وی بازجویی نشود.

این درحالی است که ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه نیز اذعان کرده بود که دو تن از سربازانش در حملات «اشتباهی» که ساختمانی در نوار غزه را هدف قرار داد، کشته شدند.

رادیو ارتش اشغالگر اعلام کرد که این دو سرباز در ماه میلادی گذشته پس از گلوله‌باران ساختمانی در غزه توسط یک تانک اسرائیلی کشته شدند. بعدا مشخص شد یک گردان اسرائیلی داخل آن بوده‌ است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز از کشته شدن یک افسر و دو سرباز در درگیری‌ها در شمال نوار غزه خبر داد.

طی ساعات گذشته اعلام شد که پنج افسر و سرباز از جمله یک فرمانده گروهان در تیپ نحال از نیروهای زبده کشته شدند.

همچنین اعلام شد که ۴۴ تن دیگر از جمله ۹ نفر در نبردهای نوار غزه در ساعات گذشته به شدت مجروح شدند.

به این ترتیب تعداد کشته شدگان ارتش اشغالگر از زمان آغاز جنگ غزه به ۴۹۸ تن و از زمان آغاز تهاجم زمینی در ۲۶ اکتبر به ۱۶۷ نفر رسید.

وزیر صهیونیست: طرح کشور فلسطین خطر واقعی علیه امنیت اسرائیل است

یک وزیر صهیونیست مدعی شد که طرح کشور فلسطین در غرب اردن و آنچه راهکار تشکیل دو دولت نامیده می‌شود خطر واقعی علیه امنیت و آینده رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، گدعون ساعر، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی گفت: فکر تشکیل کشور فلسطین در غرب اردن یا آنچه راهکار تشکیل دو دولت نامیده می‌شود، خطری است که نباید آن را نادیده گرفت. این مسئله با قدرت در اظهارات سیاسی و بین‌المللی مطرح می‌شود. این مسئله یک خطر واقعی علیه امنیت و آینده اسرائیل است.

وی گفت: ماموریت نسل ما و نسل آینده ایجاد یک دیوار آهنین و پر کردن هرگونه شکاف است و راه حل این مسئله پافشاری بر تحقق اهداف جنگ کنونی به رغم شرایط دشوار آن است اما بعد از آن باید به دنبال یک رویکرد و مفهوم امنیتی کاملا متفاوت از آن چیزی باشیم که ما را به فاجعه هفت اکتبر کشاند.

ناظر دولت رژیم صهیونیستی نیز متعهد شد که «مسئولیت رویدادهای هفت اکتبر را در همه سطوح، سیاسی، نظامی و غیرنظامی» بررسی کند.

این درحالی است که با وجود گذشت بیش از دو ماه از جنگ غزه رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته اهداف جنگ یعنی نابودی حماس و آزادی تمام اسرای خود را محقق کند و مقاومت فلسطین در جنگ زمینی رژیم صهیونیستی مقاومت شدیدی نشان داده و همچنان به حملات موشکی خود به اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.

مقاومت فلسطین هفتم اکتبر عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی را با حمله به شهرک‌های غلاف غزه آغاز کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید