کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی از مصاحبه او در برنامه با ضیا با اجرا علی ضیا درباره ماجرای جدایی‌اش صحبت کرد.

ماجرای ازدواج و جدایی کمند امیرسلیمانی برای اولین بار از زبان خودش / بیوگرافی + فیلم

به گزارش سلام نو، کمند امیرسلیمانی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد در سال ۱۳۷۶ می باشد که یکبار ازدواج کرده و حالا تنها یک پسر دارد و آشپز خوبی هم می باشد.

پدرش سعید امیرسلیمانی (بازیگر) و مادرش خانه دار است، فرزند اول بوده و تنها یک برادر کوچکتر از خود بنام «سپند» دارد که ۴ سال اختلاف سن دارند.

کمند امیرسلیمانی اولین بار در سال ۱۳۵۷ وقتی ۵ ساله بود در سریال «هزار دستان» سر صحنه کار رفتم و طبق خواسته مرحوم علی حاتمی در صحنه ای به همراه لیلا حاتمی بازی کردم بعد از تجربه سکانسی کوتاه در سریال «هزار دستان» سال ۱۳۵۹ در ۷ سالگی با نمایش «سنجاب ها» وارد کار تئاتر شدم.

کمند امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۲ وقتی ۱۰ سال داشتم در سریال «مخمصه» بازی کردم تا اینکه سال ۱۳۶۵ وقتی ۱۳ ساله بودم با فیلم «ترنج» بازی در سینما را هم تجربه کردم.

خانم امیرسلیمانی در سال ۱۳۷۴ وقتی ۲۲ ساله بود در سریال «پدر سالار» نقش آذر ، عروس اسدالله خان را بازی کرد که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

بعد از آن بازی در سریال «همسایه ها» در سال ۱۳۷۹ وی را به اوج شهرت رساند.

کمند امیرسلیمانی سالها پیش با آفای «ورقا عامری» عکاس ساکن امارات ازدواج کرد که ثمره اش یک فرزند پسر بنام «ایلیا» متولد ۱۳۸۰ شد

بعد از ازدواج به مدت ۶ سال در اوج شهرت به امارات مهاجرت کرد اما در نهایت برای ادامه فعالیت هنری به ایران آمد و حالا چند سالیست از هم جدا شدند.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید