جزئیات جدید از واریز یارانه جدید زمستانه دولت را در ادامه بخوانید

پرداخت یارانه ۳۰ میلیون ریالی + جزییات دریافت

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، پرداخت یارانه جدید زمستانه دولت در قالب طرح یسنا آغاز شد. معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در این طرح مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر ۲ سال که نیازمند حمایت هستند، شناسایی شده و خدمات سبد تغذیه و بسته بهداشتی دریافت می‌کنند.

مشمولان ۸ استان کشور شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان، ایلام، فارس، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد به زودی یارانه جدید زمستانه می گیرند.

طرح یسنا به حمایت غذایی از مادران باردار و شیرده اختصاص دارد و قرار است از این هفته پروسه اجرایی خود را آغاز کند. علت اصلی راه‌اندازی این طرح براساس آنچه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است، کاهش میزان کالری مصرفی مردم در طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۹ بود. معضلی که عاملی شد تا دولت بسته کلانی در حوزه امنیت غذایی تدوین کند که یکی از بخش‌های مهم آن به حمایت از مادران شیرده و دارای کودکان زیر دو سال اختصاص داشته باشد.

در این طرح مادران شیرده دهک اول درآمدی هشت استان تحت پوشش طرح امنیت غذایی قرار گرفتند و ماهانه ۴۰۰ هزار تومان یارانه آنها توسط دولت شارژ می‌شود. اعتباری که صرفا برای خرید ۱۶ قلم کالای خوراکی است و امکان برداشت نقدی آن وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید