حضور علی قلی زاده در بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر بار دیگر از علاقه این بازیکن تیم ملی به سرخ‌ها پرده برداشت.

لژیونر مشهور تیم ملی فوتبال ایران نیم فصل در پرسپولیس؟

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، قلی‌زاده، بازیکن تکنیکی و محبوب در فوتبال ایران است که در تمام دوران فوتبالش دو تیم آبی و قرمز بوده و اتفاقا بحث طرفداری‌اش از استقلال یا پرسپولیس سوژه کل کل تعدادی از هواداران دو آتشه این دو باشگاه بوده است.

قلی‌زاده که در نهایت گرایش خود را به رنگ قرمز علنی کرده، دو روز پیش در دیدار پرسپولیس مقابل شمس آذر در ورزشگاه آزادی حضور داشت اما در پاسخ به کسانی که می‌گفتند آیا آمده بازی پرسپولیس را ببیند، در جواب گفت: «نه، برای شمس آذر به استادیوم آمده‌ام.»

او که تعدادی از دوستان صمیمی‌اش مثل بیرانوند و ترابی در تیم پرسپولیس بازی‌ می‌کنند، چند روزی است که از لهستان به تهران برگشته و خود را آماده حضور در اردوی تیم ملی می‌کند. قلی‌زاده که به عنوان گران‌ترین خرید این فصل لیگ برتر لهستان به تیم معروف لخ پوزنان اضافه شده، از بودن در فضای فوتبال لهستان لذت می‌برد و حتی فکر می‌کند که کمی دیر از تیم بلژیکی شارلوا جدا شده است؛ تیمی که در نهایت از سرمایه‌گذاری خود این بازیکن خوش‌تکنیک ایرانی جواب گرفت و توانست بالاترین رقم انتقالی فصل فوتبال لهستان را در خزانه خود ذخیره کند تا نشان بدهد مدیران ایرانی این باشگاه در زمینه تجارت فوتبال، چهره‌های درجه اولی هستند.

قلی‌زاده البته در فصل دچار مصدومیتی ناگهانی شد و مدت زیادی از نیم فصل را از دست داد و در شرایطی که وب‌سایت‌های لهستانی برای او حضور به عنوان ستاره تیم‌شان لحظه‌شماری می‌کردند، در نهایت این بازیکن ایرانی در سه بازی پایانی تیمش در نیم فصل در ترکیب لخ پوزنان قرار گرفت و توانست با حرکات منحصربه‌فردش فضای گرم ورزشگاه خانگی باشگاه را کمی هیجانی کند. آنطور که قلی‌زاده می‌گوید، لخ پوزنان در هر بازی خانگی ۲۵ هزار تماشاگر دارد و فضای خاصی بر بازی‌های این تیم حاکم است که با توجه به کل کل‌های هواداری همواره بازی‌ها در فضایی استثنایی و فوق‌العاده‌ برگزار می‌شود.

قلی‌زاده که امروز در محل کمپ تیم ملی حضور داشت و تمرینات خود را طبق برنامه کادرفنی و پزشکی دنبال کرد، فعلا قصد صحبت ندارد و منتظر اعلام فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا خواهد ماند. او که در دوران امیر قلعه‌نویی چندان به میدان نرفته، در اغلب اوقات مسابقات تیم ملی درگیر مصدومیتش بوده، این فرصت را دارد تا در جام ملت‌های آسیا آن وجه ستاره گونه و درخشان خود را بروز بدهد.

البته سوال مهم از علی قلی‌زاده درباره آینده احتمالی‌اش در پرسپولیس است اما او قراردادی سه ساله با تیم لهستانی امضا کرده و دو و نیم فصل از قراردادش با لخ پوزنان باقی مانده و بعید است که تیمی توان خرید او و پرداخت پول رضایت‌نامه‌اش را داشته باشد. البته در لیگ ایران دو باشگاه قادر به انجام این کار هستند اما این دو باشگاه، استقلال و پرسپولیس نیستند!

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید