مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: وقاحت هم حدی دارد! شما که جسارت ندارید چرا قانون می‌گذارید؟!

حمله شدید مدیرعامل پرسپولیس به تاج:  وقاحت هم حدی دارد!

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رضا درویش پس از اعلام رای کمیته استیناف مبنی بر بازگشت چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و یک امتیاز پرسپولیس، اظهار داشت: سرانجام پس از مدت‌ها حکم فرمایشی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر و یک بار دیگر مشخص شد، کسانی که پایبند به قانون هستند باید متضرر شوند. به اذعان همه، بیشترین ضرر را از این رای در بین تیم‌های لیگ برتری، پرسپولیس داشت چراکه ما مقید و پایبند به قانون بودیم، اما متوجه شدیم که قانون، شعاری بیش نیست.

وی افزود: از مسئولان فدراسیون فوتبال سئوال می‌کنیم، شما که جسارت اجرای قانون را ندارید چرا این «شو» را راه انداختید؟ شما جسارت ماندن پای قانون خود را هم ندارید. اگر مشکل‌تان کم‌پولی و بودجه فدراسیون بود، مسیر خوبی انتخابی کردید و دیگران هم گوش به فرمان شما هستند و اکنون ۴۰ تا ۵۰ میلیارد از این راه تامین کردید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مهدی تاج باید پاسخگو باشد، البته که پاسخی نمی‌دهد و اکنون برای کنگره یا جلسه‌ای به خارج از کشور می‌رود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. رقیبان ما همه بازیکنان را جذب کردند و هرکاری دلشان خواست انجام دادند. این پرسپولیس بود که ضرر کرد.

وی مدعی شد: این مسائل از قبل برنامه‌ریزی شده بود. وقتی گفتم ای کاش قهرمان نمی‌شدیم، فکر این روزها را می‌کردم چون برخی برنمی‌تابند ما موفق شویم و به فکر حیله هستند. ما به همت خودمان و محبت حضرت حق و هواداران قهرمان شدیم. پارسال هم اجحاف زیادی به ما شد، اما آنها نمی‌دانند دست خداوند بالاتر از همه دست‌هاست.

درویش گفت: می‌گویند نتیجه بازی در زمین رقم می‌خورد؛ واقعا وقاحت هم حدی دارد! اینکه به افکار عمومی توهین کنیم، خیلی بد است. چگونه شمس‌آذر را جریمه کرده‌اید و آنها با سه امتیاز منفی لیگ را ادامه می‌دهند؟ آیا این مساله هم در زمین مسابقه رقم خورد؟! مگر مردم دلیل این احکام را نمی‌دانند یا گذشته شما را فراموش می‌کنند؟!

وی افزود: برای احقاق حق هواداران، وظیفه داریم تا از مجاری قانونی این مساله را پیگری کنیم و حتما کار را به مراجع بین‌المللی می‌کشانیم.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: همه قضاوت کنند، چگونه ممکن است پرونده ما و تیم دیگری مراحل انضباطی‌اش طی شده و فوری حکم بدهند و در نهایت استنیاف هم رای بدهد، اما برای پرونده رقیب ما بیش از ۸۰ روز است از سوی کمیته انضباطی رای صادر نشده است! البته شنیده‌ام اعضای کمیته انضباطی می‌دانستند کمیته استیناف می‌خواهد رای جدید بدهد و آنها نیز به همین دلیل در پرونده رقیب ما نظری ندادند تا شان خود را حفظ کنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید