ساعتی پیش سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاشنیکف سرنشینان یک خودروی پراید را در بلوار شهید بهشتی به سمت میدان گل‌ها ایلام را به رگبار بستند.

به رگبار بسته شدن وحشتناک یک خودروی پراید در خیابان

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، ساعتی پیش سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاشنیکف سرنشینان یک خودروی پراید را در بلوار شهید بهشتی به سمت میدان گل‌ها به رگبار بستند.

ساعتی پیش سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو ۴۰۵ با اسلحه کلاشنیکف سرنشینان یک خودروی پراید را در بلوار شهید بهشتی به سمت میدان گل‌ها به رگبار بستند و از محل متواری شدند.

سرهنگ حسین نجفی‌ ‌در ارتباط با جزئیات این ماجرا اظهار داشت: دقایقی پیش سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو خودرو ۴۰۵ به سمت راننده و سرنشین یکدستگاه خودرو پراید تیراندازی و از محل متواری شدند.

وی با بیان اینکه برابر تحقیقات اولیه موضوع بر سر اختلافات شخصی بوده و خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و حال عمومی ۲ مجروح‌ این حادثه رضایت بخش است، افزود: متهمان توسط پلیس شناسایی شده‌اند، ‌با هماهنگی مقام قضایی تلاش جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور قرار دارد.

‌نجفی با تاکید بر اینکه این حادثه فوتی نداشته است‌، از شهروندان خواست به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از طریق منابع موثق دریافت کنند.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید